Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver lite hjälp.

Postat av thething den 28 Januari 2013, 23:35
9 kommentarer · 142 träffar
Hej!

Idag har jag stött på två problem, ena med kompisar (eller ja, att jag ens kunde kalla dom kompisar...) och det andra med kärleken.

Jag börjar med "kompis"problemet.
Jo det var så här, jag kom till skolan imorse och tänkte att det här kunde bli en bra dag, men nej nej... Det första jag gjorde var att gå till skåpet och lämna jackan, en "kompis" gick förbi, en som jag brukar umgås mycket med, jag sa 'hej' som alla gånger förr, men den här gången fick jag inget tillbaka. Jag fortsatte genom hela dagen, när jag stod och väntade på bussen så står typ alla jag brukar umgås med i klassen och planerade att åka på laserhallen, men där fick man inte vara delaktig, jag blev utfryst. Nån som varit med om nåt liknande? Tacksam för svar

Och nu till det andra.
Jag brukar prata med en tjej via kik, hon är jätte snäll, jätte fin och hur underbar som helst. Saken är den att jag börjar få känslor för den här tjejen, men jag har aldrig träffat henne, vi bor inte långt ifrån varandra, så vi tänkte träffas i helgen. Jag gillar hon, hon säger att hon gillar nån annan, men jag vet inte riktigt. Hon är klurig.
Vi kommer jätte bra överens och hon tror vi säkert bara är vänner, men jag vill mer. Alltså, är det värt att fråga om kanske en filmkväll och riskera att antingen tappa kontakten med hon, eller att hon tycker likadant med mig? Vad säger ni kloka människor?

Ska jag fråga om att bara umgås vi två?

8 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..