Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min flickvän har en..

Postat av PLYRREJAO den 23 Januari 2013, 22:50
33 kommentarer · 1 031 träffar
Fetisch.. En brutal fetisch, och det kommer kanske inte låta ett dugg trovärdigt pga att alla på fragbite som gör liknande trådar trollar. Men iallafall; Jag och min nuvarande flickvän har vart tillsammans i lite mer än ett halvår. Vi har ett bra sexliv, och har haft det sen de första dagarna vi umgicks som ett par. Och nu har det kommit fram att hon har en jävla fetisch, hon tänder på fisar. Alltså vi har haft den här ganska omogna humorn tillsammans sen dag 1, och nu har det kommit fram att hon blir UPPHETSAD av det. Av de flickvänner jag haft så har jag aldrig träffat någon liknande som den jag har nu, och då menar jag inte bara fetischen utan hela henne. Men så tänkte jag att hon kanske skulle bli mer öppen mot mig även i sängkammarn mer än vad hon vart innan, om hon fick sin vilja genom. Så jag gick med på det, och det var den absolut första och sista gången jag gör om det. Fyfan.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har sagt åt henne att jag tycker det är ohumaniskt och fel i efterhand och då blir hon alldeles fundersam varför jag sagt att jag tänder på samma sak. (Jag va tvungen för att se hur illa det verkligen var och vad jag kunde få ut över det.)
Jag har alltid sett henne som speciell, men nu har hon blivit till en aning annorlunda "speciell".

Disk: Har ni någon fetisch?

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..