Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min flickvän vill ge mer än att ta

Postat av Miasto den 23 Januari 2013, 19:52
42 kommentarer · 1 266 träffar
Det har dykt upp ett problem som är lite konstigt i mitt förhållande mellan mig och nuvarande tjej.

Alltså allt jag skriver nu är INTE för att skryta så ni inte tolkar det fel utan det är för att det är faktiskt ett problem och det måste gå att lösa.

Det är som så att jag har ALLTID varit den typen av kille som vill ge mer än att få nånting tillbaka. Så länge min flickvän njuter så är jag jävligt glad och nöjd inombords så jag kräver inte att få ut nånting för mig själv utav sex. (ja, kalla det för toffel eller vad ni än vill...)

Jag kommer inte så många gånger alls när jag har sex med henne och det vet hon om. Jag kanske kommer MAX på sin höjd EN eller två gånger som max medan hon själv brukar komma betydligt flera gånger (Hon har lätt att komma) nästan varje gång och vi är väldigt ärliga mot varann. Inga lögner, kommer jag inte så säger jag det, vi gillar att vara ärliga mot varan och hon vet om att jag gillar mer att ge än att få.

Men nu på sistone har hon sagt att det är pga miig som hon har blivit så "självisk" , att dvs att hon tar för sig och njuter mer och jag njuter ingenting säger hon, vilket är inte sant för jag njuter så länge HON njuter.

Hon bad mig att vara mer självisk och fokusera mer på mig - vilket är ett problem då jag har aldrig i hela mitt liv fokuserat på mig själv - förutom när jag onanerar.

Så hur fasiken ska man nu lösa det här problemet då jag har testat å fokusera på mig men fokusen bytts snabbt ut och det blir mer att jag hela natten försöker tillfredsställa henne istället för mig själv. Och hur kommer det sig att tjejer ens vill ge? Varför blir inte en tjej nöjd utav att få hela tiden istället för att behöva ge? Hur tänker tjejer egentligen?? Man förstår ibland inte hur tjejer tänker

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..