Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

Hittade min killes Fleshlight

Postat av Filippa! den 17 Januari 2013, 15:50
135 kommentarer · 13 769 träffar
Hej Fragbite...

Har ett jättestort problem såär, jag har en pojkvän och vi är likgamla. Jag bor hemma just nu, men han bor i en egen lägenhet och vi ses varje vecka, nästan varje dag!

I alla fall har vi även ett jättebra sex och så, och minst en gång i veckan..och han har sagt att jag är den bästa han haft i sängen, och den bästa som ridit honom... MEN...!

Igår, när jag fick vara själv i hans lägenhet (han skulle på något ärende) blev jag lite nyfiken och snokade lite bland hans saker(jag litar på honom till 100%, jag får se hans sms o mobil, facebook osv) men jag vet inte, gjorde det i alla fall, och hittade en FLESHLIGHT gömd i ett skåp!!! med en kines på!!!! en sån där portabel sak man har sex med, och jag vet inte riktigt hur ja ska hantera detta...Killen sitter med en portabel fitta istället för mig!!!!!!!!! jävla svin säger ja bara, vet inte va ja ska göra...

Är han inte nöjd med mig? Kommer han dumpa mig? Är jag dålig i sängen?

Funderar på att lämna honom för detta.. Vad ska jag göra?

:( :(

135 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 135 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..