Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 jag försöker prata med henne om det men hon avvisar mig helatiden eftersom hon blir arg när jag försöker förklara hur det känns eftersom hon tycker att jag är dum i huvudet, för det verkar jag ju va?
Hm, detta är ett vanligt fenomen som drabbar de allra flesta någon gång, framförallt när vi snackar "första tjejen". Hur som helst gäller det här att inte tänka på det och bara vara sig själv, för om du är dig själv och hon slutar gilla dig så passar ni sannolikt ganska dåligt ihop.
#12 Nej och det sa jag inte heller, jag är drogliberal och använder cannabis själv, i vissa fall kan man bli lite nojig och tro att att allt är riktat emot sig själv.
#0 vet exakt vad du menar, handlar inte om självförtroendet så utan mera att man vet att hon älskar en så enormt mycket, men ändå när man är utan henne så känns de som att hon lätt skulle kunna lämna en.
Är väl ganska vanligt tror jag, känns dock som ett problem som går över efter man kommit längre in i relationen, att man blir mer trygg i varandra och tror inte konstant att ens partner ska lämna en
Känner nästan likadant som dig #0 .. jobbigt känsla, det är för övrigt mitt första förhållande.
Det är ofta man tror man är ensam om saker men kan relatera till många saker som skrivits här i kommentarerna.
Jag kan utläsa att många menar att detta är ett vanligt fenomen i början av ett förhållande. Jag menar att det är precis tvärt om, alltså att efter ett tag börjar man få så starka känslor att det blir jobbigt att leka med tanken att förlora han/henne.
#21 Säger som jag tidigare sagt, försök att chilla med det, hitta något som får dig på andra tankar så tror jag du slutar med detta, enligt mig, ganska idiotiska tänk.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
Lycka till nu mannen!
Båda parterna, eller ibland ena, vill ha så mycket bekräftelse så det blir löjligt. Det är typiskt nytt förhållande, gulligos bla bla bla
Haha lite som #11 sa :)
#3 Varför är du tillsammans med en brud som tycker att du är dum i huvudet?
Det är ofta man tror man är ensam om saker men kan relatera till många saker som skrivits här i kommentarerna.
#21 Säger som jag tidigare sagt, försök att chilla med det, hitta något som får dig på andra tankar så tror jag du slutar med detta, enligt mig, ganska idiotiska tänk.
Ska nog ta ett snack med din svenska lärare ;)