Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännen vill inte ha sex..

Postat av dota den 9 Januari 2013, 20:37
60 kommentarer · 589 träffar
Tjenare fragbite!

Har ett litet problem med flickvänen! Så här är det, vi har varit tillsammans i 4 månader nu, och vi har inte gjort nått speciellt än, hon berättade för mig i början att hon var oskuld och att hon inte bara ville ha sex utan ville verkligen få känslor för mig ordentligt och kunna lita på mig ordentligt! Vilken jag förstår och respekterar. Men nu har de gått fyra månader och hon säger att hon älskar mig och litar på mig, men hon vill ändå inte ha sex, vilket irriterar mig, menande som irriterar mig mest är att hon inte har nån riktigt bra anledning längre, och att hon alltid skjuter på det kommer med bortförklaringar exempel "jag har skola i morgon" sen brukar hon alltid jävlas å ta lite smått på en när man sitter med familjen "när ingen ser förstås". Sen när man väll ligger i sängen så börjar vi hålla på lite smått så bara slutar hon och inte vill längre! Hon brukar även kunna säga "om en vecka älskling då du!" Men hon har sagt det så många gånger nu så jag tror inte på nått sånt längre!

är riktigt less på den sitsen som jag sitter i så jag vänder mig till er! Kan även säga att hon är 17 och jag 20. Nån mer än jag som har varit med om det här? Eller nått liknande?

Kom jätte gärna med tips! Lovar att hålla tråden uppdaterad! Tack i förhand!

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..