Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukaste händelsen i mitt liv!

Postat av MissinasseN den 6 Januari 2013, 05:24
38 kommentarer · 848 träffar
Tjenare grabbar!

Var på LAN igår eftersom min skola hade studiedag idag, så jag och polarna styrde upp ett lan, alla var rikstaggade för ingen utav oss hade inte lanat på ett par veckor.

Vi började mer att lira lite FIFA för vi pallade inte dra upp datorerna på en gång, sjukt kul spel imo :)

Sen när JAG krossade alla så blev dom ledsna och ville börja lira HoN, CS:GO och WoW vi satt och lirade ett tag tills en polare Tobbe säger "ey grabbar, Fannie kickar fekke å hon ville ha dit oss!" alla blev taggade och som tur var så hade alla lite bärtz från helgen innan så det problemet var löst, sen kom vi att tänka på hur jävla sunkiga vi var. Så vi tog ett beslut att vi alla skulle dra hem till var och en sen samlas hos Erik (snubben vi lanades hos) inom en och en halv timme. Så jag drog hem fixade mig, satte på mig min partajskjorta, tog mina arboga och sedan så drog jag till Erik igen. De andra var redan där när jag kom eftersom jag bor längst bort utav oss.

Vi satt och små förade lite hos honom, sen taggade vi mot festen. Stämningen var på topp och alla vi grabbar var sjukt taggade, när vi kom dit så gled vi runt och hälsade på alla, var fler än jag trodde som inte kom från våran skola som hade skola dagen efter, men det var bara kul för då är det lite nya ansikten också.

Efter vi hade varit ett tag på festen så kände jag mig redo att börja leta lite läjdiz, självförtroendet var maxat och gav på mig en riktigt het brud som gick i samma skola som mig, men hade aldrig snackat med henne bara spanat in henne. 8/10 enligt mig.

Det gick bra vi satt och snackade lite skit, om skolan, lärare, intressen osv. När jag började tröttna på allt snack så frågade jag henne om vi skulle gå till ett ställe som var lite lugnare, hon sa ja och vi gick upp till övervåningen och satte oss i TV-rummet i en soffa. Vi började strula och smeka varandra, märkte hur jävla kåt hon var och hur hon sucktade efter en riktigt mör och fin fragbite-dase.
Så jag drog in henne till ett sovrum slet av henne kläderna och hon gjorde samma sak, blowade mig (gudomligt) sen började vi knulla lite lätt, efter vi legat ett tag så hör jag någon mumla så jag säger till bruden "vad sa du?" så svarade hon "vadå, jag sa inget, forsätt kn*lla mig nu!".

Jag fortsatte och sedan så hörde jag det igen, jag kollade mig omkring och såg sedan en tjej ligga på golvet som hade deckat. Jag säger till Nathalie (bruden jag låg med) om hon visste vem det var, hon sa att det var en tjej i hennes klass och att hon henne Jennifer. Så vi tar en paus från sexet och kollar hur Jennifer mår, vi hämtar vatten till henne och hon piggnar till efter ett tag och frågar varför vi bara har underkläder på oss Nathlie slängde ut sig "Vi låg och knullade sen såg vi dig" Jennifer kollade lite på oss, och sedan tog hon av sig sin tröja och sa "Jag vill vara med, är det okej" sen så gled vi alla tre upp i sängen och fortsatte var hur grymt som helst. Jag dunkade båda i muttan först, sen efter ett tag så tröttnade jag, så jag en utav dom ställe sig på händer med röven mot sängen så rövknullade jag henne stenhårt i bajjan så hon skrek av glädje och fnittrade som en P12:a gör när han har gjort något busigt på internet. Nathalie blev avundsjuk för det såg så skönt ut, så hon ber mig pulla henne i rumpan, jag lite mjukt, sen blev det lame så jag tog mina två nävar och tröck in.
Jobbade med händerna i kanske 145 km/h så svetten bara rann på mig, båda skrek som afrikanskarådjur som sjöng The Beatles.

Jag var överlycklig och ville inte att det skulle ta slut, alla ville göra lite galna saker, så vi gick in på redtube och sökte på Wild & crazy så kom det massvis med spännande saker upp. Alla diggade det som fan men speciellt jag tror jag.

Sen när jag skulle komma så drog jag reddragon på Nathalie och piraten på Jennifer. De bara skrattade och sedan slickade bort det från varandra och slickade rent min snorre.

Detta var en fantastisk upplevelse om jag får säga det själv och det tyckte tjejerna också. Så vi ska träffas på måndag i skolan och göra samma sak, fast lite mer allmänt eftersom det är härligare och mer spännande.

Detta var bara början på en skön och härlig helg och tror att det kommer hända mer roligheter ikväll och imorrn. Hoppas ni också får en trevlig helg!
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..