Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick stryk av kille på fest

Postat av Buffalo Bill. den 5 Januari 2013, 18:46
71 kommentarer · 585 träffar
Tja fragbite, var på fest igår med några polare och vi hade tagit med oss egen dricka. Vi satt och snackade, drack och hade allmänt trevligt när mer folk började att hälsa på. Runt tolvslaget så var det fullt ös och det började drickas allt mer kraftigare, det blev en hel del gruff och bråk, men det lugnade sig.

I alla fall när jag skulle gå och hämta min mobil så råkar jag, klumpigt, snubbla på en fåtölj och skvätta ned en kille med öl. Han reser sig upp, helt röd i ansiktet och skriker ” Vad i helvete???? ”

Han tar tag i kragen på mig, drar upp mig och säger ” Jag ska fan slå skiten ur dig ”

Så han sätter på ett Xbox, ger mig en handkontroll och seriöst slår skiten ur mig på fifa13. Blev helt förnedrad och utskämd…sprang hem gråtandes och mår sjukt dåligt, vågar inte ens logga in på xbox live längre.

Har ni varit med om något liknande? Att nån bara slått skiten ur er sådär?
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..