Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Första gången @ krogen

Postat av rALPH! den 5 Januari 2013, 00:26
66 kommentarer · 386 träffar
Tjenare fragbite!

Jag ska till krogen imorgon för första gången och jag har tänkt att jag inte ska gå hem ensam om man säger så, jag har klutat ut en raggningsreplik som jag hoppas ska funka för mig;

Tjenare, det är lika torrt på min tjejfront som det är i dina byxor när du ser mig, ska vi ändra på båda?

Och sen ska jag göra typ en kåt-blick eller blinka med ena ögat typ ;)

Tror ni att lyckliga Ralph kommer gå hem med en brutta imorgonkväll?

Jag ser okej ut tycker jag, lite under medel kanske och oskuld förövrigt.

Önska mig lycka till!

Uppdatering...
Tjaa, det gick inte precis som jag hade hoppats på... Jag gick fram till första bästa alternativ och sa min raggningsreplik som jag aldrig hade gjort nåt annat. Spelade även full för att ifall det skulle bli pinsamt hade jag nåt att skylla på. Tjejen blev upprörd och sa att jag inte alls visste hur hon hade det i sina brallor. Det slutade med att tjejen i fråga hade gått fram till en vakt och sa att jag hade tagit på hennes bröst. Jag är nu avstängd från klubben i 2 veckor och tror att jag bevarar mig inne resten av mitt liv och hoppas att kanske nån gång gör ett nytt försök.

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar