Tjenare fragbite!
Jag ska till krogen imorgon för första gången och jag har tänkt att jag inte ska gå hem ensam om man säger så, jag har klutat ut en raggningsreplik som jag hoppas ska funka för mig;
Tjenare, det är lika torrt på min tjejfront som det är i dina byxor när du ser mig, ska vi ändra på båda?
Och sen ska jag göra typ en kåt-blick eller blinka med ena ögat typ ;)
Tror ni att lyckliga Ralph kommer gå hem med en brutta imorgonkväll?
Jag ser okej ut tycker jag, lite under medel kanske och oskuld förövrigt.
Önska mig lycka till!
Uppdatering...
Tjaa, det gick inte precis som jag hade hoppats på... Jag gick fram till första bästa alternativ och sa min raggningsreplik som jag aldrig hade gjort nåt annat. Spelade även full för att ifall det skulle bli pinsamt hade jag nåt att skylla på. Tjejen blev upprörd och sa att jag inte alls visste hur hon hade det i sina brallor. Det slutade med att tjejen i fråga hade gått fram till en vakt och sa att jag hade tagit på hennes bröst. Jag är nu avstängd från klubben i 2 veckor och tror att jag bevarar mig inne resten av mitt liv och hoppas att kanske nån gång gör ett nytt försök.
''Jag är inte så här lång egentligen, sitter bara på min plånbok'' ggpcw ligg insta
#2 tack för tipset, men jag provade det på ett typ kristet läger och det funkade inte
Skrivet med min iPhone
Lycka till Ralph!
Jag vill bara säga att jag kommer att gå ut själv då jag inte har några kompisar, jag har inte mycket pengar heller och jag kommer troligtvis inte dricka heller för att jag lovade mamma att jag skulle ta det lugnt för att det blev mycket lättöl på nyår... Men fortsätt med förslag så kan jag komma imorgon med edit om ni vill höra hur det gick!
Speciellt tack till #9 men jag ska satsa på raggningsreplik för jag pratar inte bra med folk och vill göra det snabbt bara
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Du låter verkligen nördig..
men ont: daska första bästa imo
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
alla tjejer jag hört med hatar raggningsrepliker. de ser hällre att man helt enkelt bara går fram och presenterar sig och sen tar det därifrån
Skrivet med min Android-mobil
Som jag o flera nämnde innan. Raggnigsrepliker blir ingen tjej imponerad utav, du framstår bara som desperat.
Nu har du dock lärt dig av ditt misstag.
#35 Tack för ditt stöd men jag vet inte om jag kommer få ihop modet att försöka igen.
#36 Ajdå, då har du antagligen inte hört mycket, men det är nog det värsta som hänt mig, sånt händer ju inte precis vid datorn där jag hänger precis...
#37 Jo, det tror jag. Jag kollar på både HIMYM och 2 and ½ men och där funkar det ju jätte enkelt.
När påstår du att du var ute på krogen?
#43 :(
#44 Ja så det kan man kalla det...
#45 Men det har ju fungerat i vissa filmer, så man kan ju alltid testa.
#46 Nej, jag är inte så bra på engelska och så tror jag inte att det är så uppskattat.
#49 Hallå 15 åringen <3
Det ABSOLUT enklaste sättet om man har lite social erfarenhet är om man röker, så är det bara ställa sig ute och vänta på tjejen man vill åt, be om tändare eller bjud på cigg och börja tjöta.
Jag lovar till 100% att detta är en 97a från borås.
#53 Aha, jag är som sagt oerfaren och har sett mycket film och serier bara. Ang ditt sätt så gillar jag varken röka, rökare eller lukten av rök så det tror jag att jag kan utesluta ganska direkt. Men tack ändå.