Hej fragbite!
Jag är så sjukt jäkla nojig just nu. Jag vet inte riktigt varför jag skriver här men jag måste bara skriva av mig!
Allting hände i förrigår. Jag hade bestämt mig att dra till bruden och skulle sova över där. Sagt å gjort efter middagen fixade jag till mig lite snabbt, fick skjuts av farsan dit så snäll som han är.
Kom dit runt 19:00 relativt tidigt då jag åt middag tidigt, vilket princip aldrig bruka hända men men. Klev in och hälsade på hennes föräldrar som jag alltid brukar göra, kliver ner till hennes rum ( vilket princip är som en stor källare ).
Gav henne en kyss och lade ifrån mig väskan jag hade med mig. Tiden gick och vi bestämde oss att kolla lite film, klockan var här runt 21-22 möjligtvis, kollade på någon riktigt b-rulle men eftersom hon är så känslig mot romantikfilmer så började hon gråta (suck).
Filmen var klar runt 01 och vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Då jag var tvungen att gå upp tidigt eftersom JVM semifinalerna drog igång!
Vi båda gjort oss klara för att sova men det blev inte mycket till det. Vi släcker lampan och båda säger direkt: ''Nu kör vi!''
Sagt å gjort, av med kläderna, smekte lite innan, på med gummit och sedan var vi igång. Vi provade allt möjligt tills jag känner att någonting hände med kondomen. Men jag tänkte inte mer på det och vi körde på. Efter mycket knullande så kom jag och ja, väldigt skönt förstås. Vi tänder lampan och jag drar ut den och här kommer den värsta synen jag någonsin har och kommer förmodligen att få uppleva, kondomen SPRACK!
Jag får sån in i helvetes panik och säger - VAD FAN HAR JAG GJORT?! - Jag bara slänger ur mig nåt då jag förmodligen är i någon slags ''chock''. Vill bara tillägga att hon inte var inte i sin period = mens.
J = Jag - H = Hon
J: Har du dagen efter piller?!?!
H: Nej, varför ska jag ha det?!
J: Amen du måste skämta med mig!
H: Nej? :S
J: Vad i helvete, hur fan ska vi göra?!
H: Inte vill jag bli mamma i alla fall.
J: Och du tror att jag vill bli farsa?!
H: Nej.. -_-
__________________________ ____
Vid frukost tid drog vi till UMO, alltså ungdomsmottagningen. Och hon skrev ut nå dagen efter piller. Hon tog dem direkt, jag har ingen aning om hur det där fungerar med alla dessa tabletter men hur stor är risken att hon blir gravid?!
Jag har inte talat med henne sen igår kväll. Jag är så sjukt jäkla rädd! Jag har inte talat med mina päron om detta och hon lär inte ha gjort det heller.
Hur ska jag göra?! Ska jag vänta och se eller hurfan då? Jag har aldrig upplevt något som detta! Jag vill helt enkelt inte att hon ska bli gravid å grejer! :/
Hoppas jag beskrev det så bra som möjligt, bjuder på eventuella stavfel! Slår även in en diksussion.
Diskussion: Vad är det värsta som har hänt er under samlag?
Mvh / Hederlig.
finns en massa olika remixer på den men med låtnamnlet lär du hitta någon som passar dig. Bara att söka på youtube
EDIT: org är #2
:)
Fett skön låt :)