Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Överkåt, någon som känner igen sig?

Postat av h0rny den 28 December 2012, 22:13
27 kommentarer · 7 495 träffar
Hej,

Jag har funderat på en sak länge. Jag är grymt jävla kåt hela tiden, speciellt när jag är själv hemma. Jag är 22 år och det har varat länge.

Jag kan seriöst runka 2-3 gånger på en dag utan problem och en sak som fått mig konfunderad ordentligt är när jag blir riktigt jävla sugen så kan jag inte tänka på annat, jag pratar oftast med äldre kvinnor på olika sätt, sms, kik messenger osv. Dom skickar bilder till mig, jag skickar bilder till dom osv. Det är som att allting svartnar kring mig det enda jag kan fokusera på är "att knulla". Men så fort jag har kommit så släpper allt, alltså DIREKT EFTER. Allt intresse jag kände precis innan försvinner på en gång, jag kan t.o.m få ångest på att jag skickat bilder till mig och jag skriver inte ens till den här kvinnan när jag kommit för "suget" finns ju inte kvar. Och jag intalar mig själv att aldrig göra det igen.

Sen går det några timmar/någon dag och sen gör jag samma sak igen. Jag har typ 2-3 kvinnor som jag pratar med på sms/kik messenger som skickar bilder på sig, filmer osv. Kan få det när jag vill. Men samma sak händer varje gång, jag blir kåt som fan, men så fort jag har kommit försvinner allt och jag får typ ångest. Eller inte riktigt ångest men det är sjukt oklart och svårt att förklara.

Min fråga, är det någon som känner igen sig i detta? Och då menar jag inte i beteendet att skicka bilder osv utan mer att man blir typ "lost" efter att man kommit. Det kan även relateras till om man kollar på en porrfilm, så fort man kommit så blir det nästan äckligt med filmen men sekunden innan när man "runkade" så är man hur jävla galen och upp jagad som helst.

Öppnar tråden för diskussion, kanske är det jag som är psyko, fan vet jag? :)

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..