Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjärnan och hjärtat talar olika språk

Postat av Crazyman den 19 December 2012, 22:04
23 kommentarer · 917 träffar
Som rubriken lyder.. Vad ska man göra när hjärtat och hjärnan talar olika språk?

Jag ska försöka förklara situationen i en inte allt för lång text.

Det helade började med att jag fick syn på den här flickan i skolan, första gången jag såg den här tjejen så tänkte jag att hon var någorlunda fin men inget jag skulle kunna tänka mig att dejta vid det tillfället. Efter en tid så började vi plötsligt prata utan anledning efter att vi fått syn på varandra på en fest.

Tro det eller ej, nu är det så att vi har ''dejtat'' under en länge tid men jag har stött på ett allvarligt problem som jag inte kan handskas med, det knäcket mig totalt.

Jag har alltid inbillat mig/min hjärna har alltid sagt att den här tjejen är inget jag vill ha och att jag inte skulle gå någon större förlust ifall det inte skulle bli något mellan oss. Mitt hjärta säger något helt annat... När jag är med henne så känns det helt underbart, när jag försöker ignorera henne när hon hör av sig så känns det som det brinner i hjärtat. Hon har verkligen världens grymmaste personlighet och när man väl är med henne är det inte många sekunder man är utan ett leende på läpparna.

Vad ska man göra vid ett sånt här tillfälle? De flesta säger ''Lyssna på ditt hjärta'', saken är att det känns som att det är något som inte står rätt till här...

Rätt sölig text men vet inte hur jag ska förklara riktigt. Kan även ti

Tack på förhand!

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..