Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hade sex med en soffa.

Postat av Blastox den 19 December 2012, 18:10
34 kommentarer · 762 träffar
tjena! joo det är såhär att jag nyss haft mitt första mercy fuck typ, iaf under den lilla tiden ja klarade av tills jag sa fuck it och stack. Men heey, nu vet jag iaf att ja inte direkt är så värst tänd på mulliga tjejer trots allt!

Till saken nu, bruden blev ju sådär retarderat "kär" som vissa tjejer blir när de typ aldrig får knulla och sa att hon älskade mig, jag tog då friheten att ställa lite frågor till henne om hon var ren, dvs inga könssjukdomar, Hon svarade då med Mhmm, sen kom det också fram att hon haft en siffra på runt 50-100 karlar i sängen och det vart ju mindre fräscht!

Sååå, jag har typ spenderat 20minuter med att tvätta mig ordentligt därnere med tvål och vatten, typ överallt.

Vi körde ju nu med kondom men hon sög ju av mig utan större verkan också.. För säkerhetsskuld drar jag nog ned till vårdcentralen och gör en fullcheck men tror ni det kan vara nödvändigt?

Kondom + ordentligt tvättad.

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar