Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tror inte längre.

Postat av -MachineGunFunk den 17 December 2012, 21:17
39 kommentarer · 426 träffar
Så sorligt att de fortfarande finns folk som tror att man blir kär i deras insida. Det som attraherar är social status, utseende, och pengar. Kärlek är så jävla smutsigt och falskt o ingen märker av det.

Jag är så jävla trött på allt som gäller slynor. Tjejer är små fittor innerst inne. Dem kan få ligga när dem vill och det vet dem. Därför utnytjar dom det till max och krossar hjärtan på rutin. Behövs inte ens bevisas att tjejer få ligga hur fula dem än är. De vet vi alla.

Men däremot killar, det kan de klagas och kastas smuts på hit och dit. "Alltså han är så desperat, jag vet liksom".

Hur fan vågar dem ens yttra sig om något sånt när dem aldrig själv varit i samma sits? Dem fan inte hur det känns att vara ensam utan kärlek eller fysisk kontakt. För dem får de alltid på guldfat.

Någon mer än jag som tröttnat på skiten och knappt tror på riktig kärlek längre? Någon som känner likadant? Är inte kvinnohatare men kommer nog bli ett monster snart om inget vänder! Försöka bli bög kanske är ett alternativ ändå.

http://www.youtube.com/watch?v =4wNGsQgEPiE

Vet dock inte om man kan bli bög bara man vill tillräckligt mycket, någon som lyckats?

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..