Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Detta går överstyr....

Postat av psykfarmor den 14 December 2012, 19:00
32 kommentarer · 275 träffar
Hej! alla ni som säger att ni har 30cm slak fast ni har 4cm slak.

Jag tycker att det börjar att gå överstyr här i Sverige, jag skrev en facebook status om hur idiotisk det är att klippa bort en svart docka.. den är tecknad! snart blir väl allt rasistiskt.

Statusen löd så här:
Jag skriver inte statusar så ofta men nu är jag riktigt jävla arg.
va fan är det för jävla problem? nu när dom har klippt bort ''den svarta dockan'' från Kalles jul, då blev jag sjukt irriterad vad händer nästa då? att ha svarta kläder är rasistiskt! Vi Svenskar får inte ens sjunga vår egna national sång.. jag skäms, vad är det som är så jävla rasistiskt? samma sak med Sabaton och Ultima Thule dem är patrioter inte rasister, tänk dig att du som icke svensk älskar ditt land där du kommer ifrån, då är du också rasist.
Kina puffs påse där det var en tecknad chines på omslaget, det är en godispåse inte någon jävla tecken mot chineser. Och sedan så anses att pepparkaksgubbar/pepparkakor vara rasistiskta, vafan är det här, dem behöver inte förstöra våran jul med att förstöra det bästa med julen. jag är sur... alla icke svenskar som säger ''jävla svenne'' och ''Hor svensk'' det är exakt lika mycket rasistiskt som att säga ''neger'' och ''svarting' 9;. och när man väll blir kallad ''jävla svenne'' då ingen bryr sig men när man vill kontra med ''neger jävel'' då blir det ett jävla helvete. Och ni som kommer att skriva ''jävla rasist'' vad är erat problem? bara för att man älskar Sverige (sitt egna land) så är man inte rasist utan patrioter. så lägg bara av att kommentera Sabatons/Ultima Thule/Nationalsångens klipp på youtube att dem är rasister för det är dem inte utan som sagt dem är patrioter. Dem älskar sitt land som alla gör.

varför jag skrev att dem som komentera ''jävla rasist'' är för att jag går på en skola på ''Vallby'' ett litet niggerghetto i västerås.. och jag påstår att jag själv är rasist och patriot och jag kommer alltid vara det, och till alla er som skriver att SD borde förbjudas så kan ni dra något gammalt över er.. SD är det bästa partiet (enligt mig) i riksdagen.

Diskutera fritt om hur detta går överstyr, kommer med nya edits.

Bild på det : http://fuskbugg.se/dl/7ApsxR/f acebook%20status.png

bjuder på stav fel, om jag nu skrev några stav fel?!.

tack för mig! Leverpastej! Mvh. psykfarmor

Detta går överstyr!

20 personer har röstat

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..