Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden påkommen med hundar i sängen

Postat av Pinsamt! den 13 December 2012, 18:12
41 kommentarer · 842 träffar
Hej.

Alltså helt klart det sjukaste jag va med om i morse.

Min flickvän fyller år, så tänkte att jag skulle överraska henne.
Vi är särbo så hon har egen lägenhet på andra sidan staden. Har egen nyckel dit så lugnt.

Hon bor med två hundar kan jag nämna. Bägge är småhundar och har alltid märkt att hon har speciellt band med hundarna. Inget jag tänkte på så mycket eftersom vem som helst kan gilla hundar.

Jag fixade fram en tårta till henne och en bukett rosor.
Detta var rätt tidigt så jag fick smyga ganska mycket i trappuppgången, och hade tänkt väcka henne genom att sjunga för henne.

Sakta men säkert gick jag upp och låste upp ytterdörren.
Hennes sovrumsdörr var stängd, så jag antog säkert att hon låg och sov.

Men när jag öppnade dörren så fick jag se något jag aldrig sett förut.
På båda nattduksborden var det seriöst 4-5 syltburkar, nästan tomma. Och mitt i sängen var min brud med benen uppe och något som rörde sig mellan hennes ben.
Det visade sig att hon hade kletat på fullt med sylt och skit på hennes vagina och låtit hundarna slicka på.

Jag visste fan inte var jag skulle ta vägen, så jag sprang ner och körde där ifrån.
Har inte hört något alls från henne sen dess. Vågar inte ringa och tror nog inte hon vågar ringa heller.

Vad fan ska jag göra fragbite?

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..