1
Bruden ÄLSKAR att dansa, jag kan inte
Postat av rolexz den 9 December 2012, 11:28
16 kommentarer · 241 träffar
Hej! Har ett litet problem.. det är så att min flickvän hon älskar att dansa å hon får Shakira och JLO att framstå som amatörer. Hon rör sin kropp som värsta sexgudinnan.. Medan jag verkligen HATAR att dansa, det är inte så att jag gör bort mig totalt, men jag skäms verkligen på dansgolvet.
Självförtroendet är i vanliga fall på topp.. men när det kommer till dans blir jag hur osäker som helst. Brukar inte villja gå på krogen/fest med henne av just denna anledning.. Men de två gånger vi gjort det har jag supit ner henne innan vi började dansa... haha det är liksom ingen hållbar lösning.. så vad borde jag göra? Har alltså aldrig berättat för henne att jag inte kan/vill dansa..
pz out
Självförtroendet är i vanliga fall på topp.. men när det kommer till dans blir jag hur osäker som helst. Brukar inte villja gå på krogen/fest med henne av just denna anledning.. Men de två gånger vi gjort det har jag supit ner henne innan vi började dansa... haha det är liksom ingen hållbar lösning.. så vad borde jag göra? Har alltså aldrig berättat för henne att jag inte kan/vill dansa..
pz out
Kan du dansa?
59 personer har röstat