Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemligt kär

Postat av jAms den 5 December 2012, 17:33
13 kommentarer · 704 träffar
Tjaa alla fragbiters!

Jag tänkte skriva av mig lite och sedan några funderingar/undringar om just "Hemligt kär" det kan bli långt att läsa men hoppas ni endån kommer orka läsa allt!

Jo det är den dära tjejen i den andra klassen jag är så kallat "hemligt kär" i.
Kan börja med att säga att jag och hon inte har någon vidare kontakt med varandra men det händer att vi små pratar lite då och då och det känns väldigt bra att snacka med henne, för varje gång vi små pratar så är det om något roligt som båda tycker är väldigt roligt. Jag och hon har 2 ämnen tilsammans och när vi väl är på lektionerna så brukar vi smyg kolla på varandra. Som t.ex. en gång så vände jag min blick för att titta på hennes samtidigt som hon vände hennes blick mot min och vi råkade kolla på varandra. Det känndes som om tiden stannade en liten stund. När vi möts på t.ex. rasterna eller något sånt så kan jag inte få fram orden att säga "hejsan" eller någonting till henne och det känns som om det är så för henne med. Tro mig jag är en väldigt självsäker person med hög självförtroende. Jag kan säga hej till vem som förutom henne.. förstår inte vad felet är, och jag känner mig så dum och korkad för jag har alltid tyckt att det skall vara killen som tar första steget.
När jag t.ex. lägger upp en bild på mig själv på ex facebook eller instagram så gillar hon dom alltid och när jag kommenterar lite "larviga" saker på hennes fb/insta så brukar hon alltid svara på mina kommentarer men igga dom alla andra som har t.ex. skrivit "söt" osv till henne. Jag har inget direkt "erfarenhet" av förhållande osv.

Vad borde jag göra tycker ni?

Edit: Jag skrev som en kratta för jag skrev detta på mobilen.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..