Ingen aning om vad jag ska önska mig.
Hejsan!
Det har varit såhär i 2 år nu, jag har absolut ingen aning om vad jag ska önska mig och när det väl kommer till den 24 så får man något man absolut inte hade tänkt sig då man inte sagt vad man ville ha.
Jag gillar datorer, tänkte önska mig 2 140" fläktar och en 2 TB men vad mer kan jag önska mig som är relaterat med datorer? Alla delar i min dator är i toppklass så inget behöver uppgraderas.
Tänkte önska mig ett tangentbord, sneglade lite på MK-60. Är det något och ha? Men har hört att det låter högt och det är inget som lockar. Någon som rekommenderar ett bra tangentbord?
en armbands klocka? alltid snyggt.
nå soffa till rummet?
tv till rummet?
finns hur mycket som helst, använd fantasin pöjjk!
Skrivet med min Android-mobil
#2 Headset har jag redan.
Spel som är aktuella har jag redan.
Känns onödigt att köpa en konsol när man har en speldator + ingen lirar konsol.
Har tänkt ut 6g tangentbord och en kinzu. Någon som har någon av dessa?
Snygga vinterskor
Gaming något?
Något nytt spel till datorn , far cry 3 etc
Maskin till skägget om du har något sådant.
Spa för två kanske?
Nya gardiner / matta?
Nytt kontorsbord
Finns ju massor kolla runt om dig och fundera på vad du behöver.
Annars så säger du pengar bara.
Skrivet med min Android-mobil
OnT: 6gV2 är ett grymt tangentbord och mest prisvärda ute på marknaden imo. Svarta switchar dock folket på skype är jobbigare då¨dem är lättare och låter mer. Jag skulle ta ett mekaniskt med Röda eller Bruna switchar. Celeritas är ett väldigt skönt tangentbord med bruna switchar. http://www.maxfps.se/product_v iew.aspx?productid=4842 . Och MK-50 är väldigt prisvärt tangentbord med röda switchar. http://www.maxfps.se/product_v iew.aspx?productid=4555 . Sen finns det MK-85 som är likadant fast med LED funktion. Själv använder jag ett Ducky Tangentbord, högre prisklass men är i en klass för sig själv när det gäller mekaniska tangentbord. Kan väl skriva mer men måste jobba på. God Jul
God jul!
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Finns tamefan ingenting att önska sig nuförtiden!
Skrivet med min iPhone
HAHAHAH NEJ DET SKA JAG INTE, ALAL SOM GÖR DET ÄR DUMMA I HUVUDET!
Är också osäker, ska nog önska mig en sängjävel och en klockjävel.
En svensk bortskämd ungjävel som inte vet om han ska önska sig hårddiskar eller skärmar för flera tusen
Inte avundsjuk eller så men gå till skolan/jobbet istället.
Ledig från jobbet idag förövrigt.
Tänkte bara ge dig en tankeställare pixieboii