Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Julklapp till syster

Postat av Nineteentwenty den 4 December 2012, 04:11
25 kommentarer · 485 träffar
Hej.

Jag har, effektiv som jag är, redan klarat av allt julhandlande för i år. Har lyckats hitta riktiga roliga och fina julklappar till alla som är värda att lägga pengar på, alla förutom min kära lillasyster. Det är här jag behöver er hjälp. Och nej, jag förväntar mig inte att ni, helt utan vidare, knäpper fram den perfekta julklappen till en fjortonårig tjej som ni inte känner.

Jag vill köpa en riktigt fin vinylskiva till henne, eftersom jag vet att hon lär bli glad för det. Problemet är att jag inte riktigt har koll på var de fortfarande säljer sådana. Det perfekta hade varit om någon visste ett band inom de musikstilar jag snart kommer ange, vilket fortfarande släpper sina skivor i vinyl.

Hennes favoritband är nog det stillsamma indiebandet Blind Pilot:

http://www.youtube.com/watch?v =ZuIwRweZoec

Hon är också ett fan av:

- Arctic Monkeys

- The Wombats

- Shout Out Louds

- The Libertines

- Nirvana

- Green Day (ej de senaste släppen, dvs skivorna från 2012)

- The Hives

Ovan angivna band är några av hennes absoluta favoriter som jag kommer att tänka på just för tillfället.

* Släpper något av dessa band fortfarande vinyler?

* Var kan man i så fall köpa dem? Nu vill jag alltså ha en fysisk återförsäljare i Göteborgsområdet, inte någon skum nätshop med bas i North Dakota.

Den ska helst inte kosta mer än tvåhundra kronor.

Tack på förhand!

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..