Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli av med fobi?

Postat av -MachineGunFunk den 30 November 2012, 13:23
39 kommentarer · 403 träffar
Heej nu är det så att jag har fobi för blodprov. Har alltid tyckt att det varit extremt obehagligt sen jag var liten, och får yrsel, kallsvettas och kan svimma när jag tar de. Har inget problem med sprutor, eller någon annan typ tandläkarskräck.

Det är just blodprov som fuckar mig enormt, hatar känslan när någon suger blod ur, förra gången kändes det som något tog ett fucking sugrör i armen på mig, kände allting bara rusha genom venerna och sugas upp. Detta får mig att bara vilja kräkas, yrseln slår till direkt.

Har slagit mig mycket i mitt liv annars, brytit ben, fått stryk osv så inte smärtan som skrämmer mig utan just grejen.

Så hur ska jag bli av med de? Så de slipper bli så ångestladdat ögonblick eftersom jag vet att jag någon gång i livet kommer få göra det igen. Räcker med att jag kollar på en bild, eller film när någon tar blodprov så mår jag illa.
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..