Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intresserad av tjej.

Postat av Musi den 22 November 2012, 20:07
7 kommentarer · 241 träffar
Varit singel nu i Ca 7-8 månader. Hade ett 3 års förhållande före det.

Jag har stött på en tjej. Som jag faktiskt haft ögon på förut. Hon ser grymt bra ut, är rolig de gångerna jag träffat henne. Vi har skrivit till varandra på Facebook ibland (Jag har oftast startat konversation) Konversationerna på facebook och IRL har gått utmärkt och flytigt på bra.

Men jag vill bjuda ut henne, men är fast för har inte hennes nr. Har aldrig tänkt tanken på det de gångerna jag träffat henne. Och nu är jag på praktik och kommer inte tillbaka till skolan förän om 2 veckor, och brukar inte träffas ofta när man är ute på helgerna.

Så jag är tveksam om jag ska fråga efter nr på facebook, fråga om hon vill hitta på något på facebook.

Det jag vill göra isåfall. Är att fråga om nr på facebook. Tacka och buga sedan ringa henne någon/några dagar efteråt och helt enkelt bjuda ut henne på fika, pizza, bio eller vad som helst liknande.

Vad tycker ni på Fragbite? Har funderat på detta med att fråga om hennes nr över facebook men har väntat för att förhoppningsvis träffa henne ute på helger osv då det skulle kännas bättre. Men icke har jag träffat henne. Och lär inte göra det på ett tag.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar