1
Min flickvän är gravid! (hjälp)
Postat av MrRandom123 den 19 November 2012, 15:05
44 kommentarer · 3 636 träffar
Är i behov av eran hjälp nu fragbite.
Det är troligen inte rätt forum att ta upp det här i men hoppas att få lite hjälp iallafall.
Jag är 15 år, har en flickvän som är 14 år.
För någon dag sedan berättade min flickvän att hon inte fått sin mens på 4-5 veckor, det oroar mig VÄLDIGT mycket, efter som vi har haft samlag utan skydd ett xx antal gånger, vilket inte varit smart alls.
Men om hon nu skulle vara gravid, vilket hon kan vara.
Vart ska jag vända mig? Hon är ju 14, kan jag åka på det? Hennes föräldrar har bokstavligen sagt till mig att vi inte får ha något samlag på något vis.
Kan man få tag på p-piller när man är under 15?
Kan man göra abort eller liknande utan att föräldrar vet om det?
* Kan tillägga att jag faktiskt inte kommit i henne, men det kan väl fortfarande bli graviditet?*
FRAGBITE HJÄLP MIG!
// En riktigt oroad och nervös kille på 15 år.
För att tråden ska få en diskussion:
Har detta eller något liknande hänt er? Dela med er och tipsa!
Det är troligen inte rätt forum att ta upp det här i men hoppas att få lite hjälp iallafall.
Jag är 15 år, har en flickvän som är 14 år.
För någon dag sedan berättade min flickvän att hon inte fått sin mens på 4-5 veckor, det oroar mig VÄLDIGT mycket, efter som vi har haft samlag utan skydd ett xx antal gånger, vilket inte varit smart alls.
Men om hon nu skulle vara gravid, vilket hon kan vara.
Vart ska jag vända mig? Hon är ju 14, kan jag åka på det? Hennes föräldrar har bokstavligen sagt till mig att vi inte får ha något samlag på något vis.
Kan man få tag på p-piller när man är under 15?
Kan man göra abort eller liknande utan att föräldrar vet om det?
* Kan tillägga att jag faktiskt inte kommit i henne, men det kan väl fortfarande bli graviditet?*
FRAGBITE HJÄLP MIG!
// En riktigt oroad och nervös kille på 15 år.
För att tråden ska få en diskussion:
Har detta eller något liknande hänt er? Dela med er och tipsa!