Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sextävlingen

Postat av Övervakaren den 9 November 2012, 21:13
22 kommentarer · 333 träffar
Har bråkat med min polare om en sak som är rätt komplicerad, men ska försöka förklara kort.

Bakgrunden är den att jag och polarna hade en period när det gick jävligt bra på krogen. det utvecklades till någon tävling om vem som kunde ha sex flest gånger. En dum prestigesak.

Då vi alltid blev jävligt dragna, för vi har så kul då, så ser det aldrig bra ut för mig. Och då menar jag inte att fixa tjejer, tvärtom. Den "första officiella" dagen när tävlingen började fick jag napp direkt. Vi drog hem till mig fort för jag ville hinna tillbaka och samla fler poäng. Men när vi är hemma och slitit av oss kläderna får jag inte upp den.

Har hänt en gång innan men trodde fan det var en engångsförteelse. Så jag fick fan noll poäng den kvällen medan alla andra utan en lyckades få poäng! Jocke är dock jävligt ful så det var mest jag som var nere. Sen nästa helg skröt dom som fan och jag fick sån jävla ångest. Då säger Fredrik som var den enda som fick två poäng (man får 2 om bruden är över 8/10 framröstad av en majoritet) att den som har flest poäng efter 7 veckor vinner en ny hockeyklubba som dom andra ska betala! Fyfan så väljer han min favoritklubba!

Kommande helg satt jag fan och kallsvettades nu, fick jag inte upp den nu kunde jag glömma hockey-klubban. Jag behövde verkligen en för min har gått sönder under för jag fintar alltid genom att knacka hårt i isen på växlande sidor om pucken. Nästan direkt kommer det en tjej till Fredrik så då var det bära eller brista. Men hemma hos henne var det samma sak igen, jag fick inte upp den.

Kommer tillbaka till krogen och vet ni! Fredrik blev dissad! Då visste jag att det bara fanns en sak att göra. Jag sa till min tjej "ja är redo nu", sen sprang jag bort till Jocke och förklarade, han skulle hjälpa mig att få hockeyklubban så fick han min fotboll. Vi gick hem till henne igen och jocke smög efter. Då i sängen så släcker jag och Jocke som smugit in byter snabbt. Så han som får upp den för han är så jävla ful knullar med tjejen medan jag sätter mig i hörnet och runkar på halvstång. Vi hade en grej.

Fredrik fick inget den kvällen, så nu gällde det bara att hålla det här. De andra låg efter och bara jag och jocke hade 4 poäng och Fredrik efter 5 gånger. Nu hade vi två kvar och Fredrik måste missa en gång. Vi funderade på att bryta regeln och blocka men nej, det var emot brocoden. Men alla va så jävla spända så inget fick nåt den kvällen!

Sen kommer sista kvällen. Fan vann man nu fick man hockeyklubban. Jag hade inte sovit på hela natten och jocke var taggad, Fredrik såg lugn ut på utsidan. Men så är det typ inga tjejer den kvällen! Vi har tagit after work! Fyfan, bara killar på 30 år och sen några tjejer men de var redan ihop! Sen stänger det vid 2 och vi står där utanför. Alla har gått så de är bara vi två. Fattar ni? Får man knulla nu så får man hockeyklubban men alla har gått hem!

Jag inser att de är sista utvägen och tittar på jocke. Fredrik skriker till när jag slänger mig över honom och vi slåt i marken. Fredrik är starkare än mig men jag håller fats hans armar och Jocke är snabbt nere med byxorna och spänner ner fredriks också. Vakten kommer snabbt fram men de andra grabbarna visste att man inte störde när någon tävlade så de pratade med vakterna. Jocke gjorde de snabbt så vi vann den kvällen o jag var så jävla glad!

Men sen nu efteråt säger Jocke att han har knullat alla tjejer och han ska ha klubban?! De va ju inte han som fixa dom, de va ju bara för ja inte fick upp den! O Fredrik som är sur på mig för han förlorade säger att Jocke ska ha den! Asså han säger ju bara så för att jävlas!

Så vad tycker ni vem vann tävlingen? Jag tycker i alla fall att jag gjorde det.

Vem vann?

32 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar