Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt liv är sär just nu

Postat av bilist1 den 6 November 2012, 05:00
16 kommentarer · 349 träffar
Hej

Jag sitter här o funderar på vad i själva fan jag håller på med.
Jag är just nu 18år och om jag blickar tillbaka några år blir jag äcklad och förbannad på mig själv.

Varför undrar ni kanske då?
Jo för jag sket fullständigt i mina dåvarande polare bara för att löka vid datorn. Det enda jag tänkte på när jag var i skolan var att komma hem och sitta framför datorn.
Jag gjorde det för att det var så himla simpelt och bekvämt som fungerade för stunden. Ett jävla mirakel att jag fick minst G i alla ämnen.

Nu föreställer ni kanske er en fet gris men så är det inte. Jag är 1'87 och väger cirka 66kg. Jag är nog lite för smal men inte så mycket så man ser revben och sånt. Jag har ett väldigt fint ansikte enligt många.
Den här sommaren gjorde jag absolut ingenting .. Den tog slut så jävla snabbt att den inte ens hann börja. Blir så jävla lack på hur jävla lökig jag är just nu. Gick dock på en stor fest, Valborg (vill helst inte säga vart då någon jag vet läser detta, ganska så paranoid). ganska lyckad fest dock för att jag torrjuckade/torrknullade (Hon lutade sig framåt medans jag körde doggy på henne) en slampig brud som var rätt het. Det roliga var att jag tror vi skulle dansa eller dylikt efter hon kommenterade mitt utseende fast jag kunde inte dansa.

Jag är väldigt säker på att allt kommer bli gudomligt när jag väl får en tjej. För lite mer än ett halv år sedan så var jag på en annanl fest där jag fick min första puss allt var väldigt mörkt så jag såg henne inte så tydligt men hon hade fint hår, ansiktsform och kropp.. ja inte något fel jag märkte eller så. Jag fick aldrig veta vad hon hette vi sa aldrig ens hej :(. det var så att polarens polare sa någonting positivt om mig "antar jag" och hon kom bara fram till mig och vi hångla i typ 3-5 sek jag satt på en stol och hon stod upp. det jag märke var att så fort jag tog min hand i hennes hår som kom helt naturligt så gick hon tillbaka.
Jag kom också ihåg att en annan polare sa till mig att jag skulle fortsätta klämma på rumpor som han redan hade strävat i. "du skulle lätt få henne i säng om du skulle krafsa" men jag gjorde inte det eftersom jag hade inte fått i mig tillräckligt med alkohol jag tänkte bara "nej, vad oartigt det skulle vara" efter den fest-händelsen så märkte jag att jag hade blivit så uppåt och glad, mer självsäker mm som höll i sig i ett par veckor. Bara pga en puss
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..