Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med bruden! orlig o svartsjuk

Postat av Ninja chrille den 4 November 2012, 23:53
20 kommentarer · 329 träffar
Tjenare alla på fragbite!

NU är det så att jag och min brud har varit tillsammans ett tag nu, men problemet är

- Jag blir lätt svartsjuk

- Orolig

- Rädd att hon ska lämna mig

Jag är 18 och hon är 16 år. Hon flyttade hit (min kommun) i början av 2012 ifrån Piteå. Jag älskar denna tjej och hon älskar mig, vi har det väldigt bra tillsammans men lite tjafs ibland men vilka har inte det i ett förhållande? ;)

Nu till saken! Jag är väldigt orolig, svartsjuk och rädd att hon kommer lämna mig! Hon var i Piteå nu i veckan hon då träffade hon hennes barndoms kompisar och allting, 3 av hennes ex bor även där uppe... Så jag typ frågade hela tiden vilka hon var med och skrev med och allting. Jag förstår att det blir tjatigt och allting men vad ska jag göra med svartsjukan och oroligheterna?

Hon säger att hon aldrig kommer lämna mig, att jag är hennes bästa pojkvän hon har haft, att hon älskar mig och jag älskar verkligen henne!

Hon började gråta när jag köpte ett halsband till henne som kostade 400 kr eftersom ingen av hennes tidigare hade köpt ngt för över 100 kr till henne.

Nu till frågan! hur ska jag göra för att bli av med svartsjukan och oroligheterna? Hur kan jag göra för att visa att jag verkligen älskar henne på ett sätt som inte kostar massa pengar och är sex!

Vill gärna ha seriösa svar!

Edit# Hon är med ganska orolig av sig och allting, jag dricker knappt längre för jag inte orkar med tjafset som blir, umgås med polare, och liknande saker, men hon älskar mig och jag älskar henne! Men hon har börjat lita på mig mera nu!

En sak som jag glömde ta upp, det med tillit, jag litade på henne upp till 100% förut och sen ljög hon en gång sen ljugit några gånger efter det. När man väl börjar lita på henne igen kommer det en ny liten lögn. Vad ska jag göra för att hon ska vara 100% ärlig?

Har du brud?

59 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..