Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pullade henne bara - Gjorde jag misstag?

Postat av Miasto den 3 November 2012, 16:06
75 kommentarer · 8 184 träffar
Förra helgen var jag på ett tidigt maskerad-fest och med lite alkohol i mig dansade jag med en brud och jag vet inte hur men antagligen var vi båda lagom berusade att vi splittrade ifrån våra grupper (jag gick dit med min grupp och hon gick dit med sin men vi tappade bort våra respektive).

Vi dansade rätt bra tsm och efter en stund sa jag nåt till henne att vi skulle ut å lufta oss lite eftersom det var hett på dansgolvet. Sagt och gjort gick vi ut men det blev ingen snabbis runda utan vi gick hem till mig ist.

Väl där hemma hos mig åkte hennes kläder av direkt och jag började å smeka henne och pulla henne. Med för mycket alkohol i mig kände jag att jag hade svårt att få upp *den* så jag lät bli att ens klä av mig och pullade i nån timme och jag vet inte exakt hur länge för jag var bara helt fokuserad på henne.

Hon sov sen över hos mig och morgonen därpå hade hon kommit på att hennes flyg till Rom skulle starta om några timmar så hon var tvungen att dra så hon skulle vara i Italien i en vecka. Jag fick hennes nr och allt men nu fick jag ångesten:

Gjorde jag rätt att bara pulla henne eller skulle jag gått hela vägen ist? Men å andra sidan så var jag för full för att kunna få upp skiten så jag hade bara skämt ut mig ännu mer om jag hade ens försökt?

Ska jag ändå höra av mig till henne nu denna veckan när hon kommer hem eller har jag redan gjort bort mig? Av den känslan jag fick så gick det ändå bra då hon fick iaf sina orgasm när jag pullade henne men tråkigt nog kunde jag inte få upp den... :/

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..