1
Något nytt larv på facebook.
Postat av ahmygud den 30 Oktober 2012, 18:28
33 kommentarer · 310 träffar
Det sprids en massa statusar där det står; Jag ska till (Land) i ** månader.
Hitta lite info om det. @Flashback.
Okej vackra damer, det är tid på året igen ... Att stödja bröstcancermedvetenheten! Vi kommer alla ihåg förra årets facebook kampanj: -att skriva din bh färg som din status? Förra året deltog så många att det sändes på nationella nyheter och ständiga statusuppdateringar på FB påminde alla om varför vi gör det här och hjälpte ÖKAD medvetenhet! Berätta inte för någon påg vad statusen betyder ... låt dem gissa! !
Pls kopiera och klistra in (i ett meddelande) till alla dina kvinnliga vänner för att sprida!
Tanken detta år är att välja månaden och dagen du föddes och göra följande:
Din status borde säga: "Jag ska åka till________________i ___________ månader."
Den dag du föddes ska vara hur många månader du ska åka och vart du ska åka ser du nedan:
Januari - Mexiko
Februari - London
Mars - Miami
April-Dominikanska republiken
Maj - Frankrike
Juni - St Petersburg
Juli-Österrike
Augu sti - Tyskland
September - New York
Oktober – Amsterdam
november - Las Vegas,
December - Australien.
Hitta lite info om det. @Flashback.
Okej vackra damer, det är tid på året igen ... Att stödja bröstcancermedvetenheten! Vi kommer alla ihåg förra årets facebook kampanj: -att skriva din bh färg som din status? Förra året deltog så många att det sändes på nationella nyheter och ständiga statusuppdateringar på FB påminde alla om varför vi gör det här och hjälpte ÖKAD medvetenhet! Berätta inte för någon påg vad statusen betyder ... låt dem gissa! !
Pls kopiera och klistra in (i ett meddelande) till alla dina kvinnliga vänner för att sprida!
Tanken detta år är att välja månaden och dagen du föddes och göra följande:
Din status borde säga: "Jag ska åka till________________i ___________ månader."
Den dag du föddes ska vara hur många månader du ska åka och vart du ska åka ser du nedan:
Januari - Mexiko
Februari - London
Mars - Miami
April-Dominikanska republiken
Maj - Frankrike
Juni - St Petersburg
Juli-Österrike
Augu sti - Tyskland
September - New York
Oktober – Amsterdam
november - Las Vegas,
December - Australien.