Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick inte upp den kom 2 ggr SLAK

Postat av jbb den 30 Oktober 2012, 14:46
35 kommentarer · 658 träffar
Bakgrund: tjejen jag träffar , började jag snacka i vintras och vi blev tillsammans i somras. Av många anledningar hade vi väntat med att knulla, b la att vi bor ganska långt ifrån varandra och träffas oftast bara på helger.
Jag har legat med x antal brudar innan, KKs, one nights och förhållande.
Jag brukar vara stalion himself, nejmen har aldrig haft några problem innan, får upp den utan problem på fyllan också. Och brukar alltid ge de utvalda en rejäll åktur ;)

Men nu, vi hade haft världens mysigaste dag hemma hos mig, allt kändes perfekt med stort P. Jag är verkligen tokkär i henne, det här känns inte som mina tidigare förhållanden, jag kan se henne som mamma till mina söner.. Typ så är det.

Iallfall vi går till min gästtuga (där jag bor) vi båda vet precis vad som komma skall jag hade lämnat brasan på så jag skulle ha en anledning att gå in i huset igen, sagt å gjort jag bad henne vänta medan jag skulle släcka eldspisen, fast i själva verket drog jag en snabb handtralla för säkerhetsskull liksom.
Tillbaka i stugan. Vi ligger på sängen och bara myser, bara håller om varandra, pussas lite. Pussarna blir intensivare och intensivare, det ena klädesplagget efter det andra åker av. Bara BH och trosor kvar. Ooh shit har sett henne naken förut, i dushen, men nu fick jag det bekräftat: hon är den snyggaste person jag någonsin kommer att ligga med, for sure.
I huvudet är jag brutalt kåt, men där nere händer ingenting. INGENTING. Hon börjar smeka mig över kuken, fortfarande ingenting, hon teasar mig när hon knäpper av BHn och tar av sig stringen sexigare än någon strippa i världen skulle kunnat göra.
Jag underst, hon över mig, händerna om hennes rumpa och tungan i hennes mun. Nu händer det nåt, men inte mycket, inte ens halvstånd. Wow det är nära, letar fram kondomen, direkt när den är på så kom jag. WTF? Sa till henne att kondomen var trasig så kastade iväg den med sarre i, hon märkte inget. Nytömd och nästan halvstånd iallafall, men ju mer hon runkar av mig ju mer slaknar jag. Hon kollar på min minipitt och pansarpung.. Kan inte se vad hon tänker. Besvikelse? Vi väntar ett tag, jag säger att det går snart.. 5min senare försöker vi igen, hon kysser mig medan jag börjar pulla henne. Tight.
I huvudet: Hör hennes stön och ser njutningen i hennes ögon när jag knulllar hennes perfekt tajta fitta.
I verkligheten: slak som i isvak. fuck fuck fuck. På med nästa kondom, jag över henne. Mer än mysbonge för första gången idag, jag är på väg in. Precis när bilen ska in i tunneln så får han motorstopp. Ridå.
Game over.
Misslyckandet var ett faktum. Mitt annars goda självförtroende borta. Pinsammaste stunden i mitt liv. Slänger iväg kondomhelvetet. All värdighet och manlighet försvann än vinden.
Tystnaden bryts av att hon säger "det gör inget"
Vi la oss på sängen, och bara höll om varandra kyssandes i flera timmar. Hon har låtsas som ingenting. Jag försäkrade henne om att det inte hade med henne och göra bara med mig, nervös, prestastionsångest osv. Vad menar hon med att det inte gör
något? Absolut pinsammaste som hänt i mitt liv, hade verkligen målat upp en bild i huvudet att det skulle bli perfekt, istället gick det som i värsta mardrömmen.

Hur tror ni hon känner om det hela? Hon har verkligen fått mig att må bättre över det hela, men är det verkligen ingenting för henne? Allt har känts precis som vanligt efter "the accident"
Shit vad jag älskar henne.

Förlåt för sån lång text, skönt att skriva av sig lite.
BTW är det ens fysiskt möjligt att komma 3 gånger på 1 timme? Måste vara rekord..

Hon älskar dig verkligen

60 personer har röstat

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..