Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med gamla vänner

Postat av mreriklol den 25 Oktober 2012, 23:21
17 kommentarer · 197 träffar
Hej fragbite, har ett problem.. Jag umgicks ungefär nästan hela sommaren med mina gamla vänner men tillslut fick jag sätta stopp.. Dom höll på med mig ungefär all den tiden jag umgicks med dom för att jag var minst i gänget o sånt.. Sen nu så vet jag att dom gymar på samma gym som jag också tränar på... Men jag vet inte hur jag ska hantera det, vi umgås ju inte mer på fritiden och så men när vi träffas så hälsar vi ju på varandra, plus att vi spelar i samma fotbollslag och sånt så det går ju inte att undvika dom.. Men hur ska jag göra på tex gymet? Dom kommer gyma i sitt lilla "gäng" och jag ensam, nästan 99% säker på att när jag kommer till gymet kommer jag få kommentarer av dom typ att "Vem gymar du med?" "Vem är du här med?" "Varför tränar du inte med oss?" Och allt sånt.. Ska jag ignorera dom och skita i dom eller? För det har hänt att droppen har gått och jag har stuckit hem och inte ens då förstår dom att det räcker, utan nästa gång frågar dom "Varför stack du hem?" Och sen börjar dom hålla på igen genom att säga "Du får nog åka hem idag ocksa hehe" Så skrattar alla förutom jag och ingen annan i "gänget" kan se på mig när det räcker utan dom vill bara få mig sur vilket dom lyckas med och sen när man tex får damp, börjar slå dom eller tillochmed börjar gråta framför dom tycker jag det är pinsamt men dom bryr sig inte typ.. Utan efter det bärjar dom "toffla" mig med massa sms efter jag hade stuckit hem.. Och nu tillbaks till gymet vad ska jag göra? Skita i dom och låtsas som "ensam är stark" eller ska jag gå fram och hälsa och träna med dom, eller ska jag bara skita i dom och göra min grej ensam? Har bara skrivit av mig och vet att det har kommit i fel ordning och allt sånt men har skrivit så som jag har det i huvudet.. Vill helst slippa alla onödiga kommentarer och sånt. Man kan säga såhär: Jag umgås inte med folk mer lika mycket på fritiden, utan sitter vid datorn och spelar, när jag väl umgås med någon är det med "spelkompisarna" och vi lanar och har skoj.. Då kan det gamla "gänget" förstöra genom att skicka ett sms i gruppsms.. "Vad tror ni blablabla gör?" "Vad tror du? Spelar såklart!" "Han har inget socialt liv blablabla.." Tack för mig fragbite och snälla hjälp mig!!
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..