Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har jag add?

Postat av plasthandske den 21 Oktober 2012, 23:25
24 kommentarer · 554 träffar
Jag är 15 år gammal och går i 9an och har på senaste tiden börjat tro att jag har add eller något liknande.

Jag får väldigt mycket idéer om saker jag vill utföra men sedan när jag väl börjat börjar jag skjuta upp sakerna och till slut skiter jag i det. Skolan har varit en väldigt jobbig period för mig med läxor,prov och skolarbeten. När det är prov tillexempel så tänker jag en vecka innan att jag ska plugga som fan och sedan tänker jag bara att jag tar det nästa dag. Sedan sitter man där på dagen innan provet och inser att man inte kommer att klara det och så skiter jag i att plugga överhuvudtaget.. Läxor är likadant och skolarbeten också :(

Ibland får jag väldiga depressioner och kan sitta inne i dagar utan att gå utanför dörren. Då jag kan börja gråta helt random och vill ta livet av mig och tycker att jag inte har något att leva för. Sen när det har gått över så fattar jag inte hur jag kan ha suttit och gråtit över något sånt :S

På lektioner har jag väldigt svårt att koncentrera mig på genomgångar. När läraren börjar prata sitter jag och lyssnar sedan så kommer jag typ in i min egen värld och sitter och tänker på vad jag ska göra när jag kommer hem osv. vips så är lektionen slut och jag har inte uppfattat ett enda ord av vad läraren har pratat om.

Kan också få väldiga "Damp ryck" när något inte gör som jag vill går det oftast sönder. Eller när någon jävlas med mig så blir jag så förbannad så jag kastar typ min egen telefon i marken :S Har flera gånger fått betala saker jag tagit sönder i skolan för jag blivit förbannad. Senast va en symaskin jag blev förbannad på som jag kastade i marken :S Även min dator har jag tagit sönder ett antal gånger :/ Den har vart på lagning mer en vad jag har haft den :(

Är också väldigt rädd att träffa nya vänner. Om jag är med någon av mina vänner och vi ska träffa någon jag inte känner vill jag oftast dra där ifrån och kommer på ursäkter till att gå hem osv.

Kan inte heller sitta still heller typ vid matbordet håller jag på och dampar med fötter och fingrar överallt. Mamma blir ofta förbannad för jag håller på med typ ketchup flaskan osv :P Har också fått tvångstankar den senaste tiden att det dyker upp något i huvudet jag måste göra annars känns det som om något kommer hända :S

På lektions tid måste ja också störa andra personer genom att göra dem förbannade eller ta sönder deras grejar osv. Men när någon gör det på mig blir jag så innihelvetes förbannad så jag kan slå ihjäl någon typ :S Kan också reta upp mig på att tex en cyklist gör fel i trafiken och då sitter jag hela dagen och är förbannad över det.

Så vad fan är det med mig? Något måste ju vara fel :P

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..