Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Få en upptagen tjej på fall. Daglig edit

Postat av supersnabb den 21 Oktober 2012, 13:10
273 kommentarer · 8 897 träffar
Tänkte dela med mig av en riktigt svår uppgift.

Det är nämligen så att jag fastnat för en tjej i min parallelklass på gymnasiet.

Till en början kändes det som att jag verkligen hade en chans att få henne, vi pratade varje dag. Skrev länge på kvällarna och träffades lite då och då utanför skolan.

Efter en tids konverserande berättade hon att hon hade en kille. Allt rasade ihop, det kändes som att allt jag gjort varit förgäves.

Efter att filosoferat flera timmar efter att hon berättat det fick jag tanken att fortsätta att försöka få henne på fall.

Dagen därpå låtsades jag som att jag aldrig hört vad hon sa, jag fortsatte prata och skratta med henne.

Det var då jag försökte vara så charmig som möjligt det hände, hon såg på mig med en blick som jag aldrig sett förut samtidigt som hon kysste mig på kinden och sa, vi kommer inte längre än så här.

Jag pratade inte med henne på flera dagar, jag försökte gömma mig för henne, tog en annan väg till lektionerna för att slippa se henne.

Det gick en vecka och det kändes som att jag kommit över henne, jag tänkte inte på henne längre.

Jag var glad igen.

Igår, lördag 20/10 planerade jag att gå på en fest i närheten.
Grabbarna ville sticka dit tidigare för att få i sig lite alkohol innan det drog igång, men jag stannade hemma för att snickra på låten jag höll på med.

Strax efter tiotiden begav jag mig mot festen, i hopp att få till det ikväll. Kondomen hade jag stoppat ner i fickan och parningsoljan hade jag sprutat på halsen.

Det var då jag såg henne, hon låg lutad mot en vägg. Gråtandes och frusen.

Den första tanken jag fick var att hon gjort slut med sin kille. Av den tanken blev jag glad och det kändes som att jag svävade mot henne.

Tyvärr hade hon bara bråkat med sin vän och var ledsen över det. Hon berättade att hon inte ville gå på festen då den vän hon bråkat med var där, så jag frågade henne ifall hon ville komma hem till mig och ta en lugnare kväll.

Hon tackade ja och efter en tyst promenad satt vi tillsammans i soffan.

Jag sa till henne att hon kunde byta kanal på tvn då jag hade en sak att fixa.

Jag tog upp min gitarr och finslipade på låten jag i stort sett var klar med. Efter ett tags plockande stod hon framför mig och log. Hon gick fram till mig och sa att jag var duktig innan hon kysste mina läppar. Hon log mot mig och sa att hon var tvungen att träffa den hon bråkade med.

Det sista jag fick höra innan hon stängde ytterdörren var.

- Tack, du är bäst!'

Betyder detta något?

Edit:
20: 25, 22/10

Kör en snabb uppdatering.
Vill först och främst säga att jag uppskattar er som läser, både er hatare och de som stöttar mig.

Just nu är hon i min lägenhet.
Passade på att skriva lite nu när hon är på toaletten.
Jag sa inte mycket till henne idag, hälsade på henne i korridoren innan vi skildes åt.
Tänkte inte så mycket på henne därefter.

Klockan närmade sig tre tiden, vilket betydde att jag skulle ha lektion med henne.
Som vanligt ville min penna retas och gömma sig så att jag kommer sent på lektionen.
När jag kommer in i klassrummet sisådär 5 minuter efter att klockan slagit tre, försöker jag se mig om för att se henne. Tråkigt nog ser jag henne inte, så jag sätter mig vid ett ledigt bord och slår upp matteboken. Nej, jag är inte utan vänner, klassrummet vi satt i hade nämligen bord där man sitter två och två.
Efter ett tags funderande på vart hon tagit vägen öppnas dörren till klassrummet, och ja, ni kan gissa vem som kommer in.
Jag ser på henne direkt att allt inte är som det ska, och utan ett ljud visar jag en gest att hon kunde sitta bredvid mig.
Vi sa inte ett ord till varandra den lektionen, trots att hon satt centimetern ifrån mig.

I samma ögonblick som lektionen var slut, öppnas hennes mun och hon frågar vad jag ska göra.
Självklart är jag helt oförberedd med annat i tankarna, så jag slänger ur mig "Träffa dig". Rätt som det var så log hon och följde glatt med hem till mig.
Vi pratade om allt från himmel till jord samtidigt som vi skrattade. Jag bjöd henne på mat och efterrätt för att vara extra trevlig nu när hon var här.
Efter att vi ätit klickade vi på en film, och nu sitter jag här. Vi sitter tätt intill, eller ja, nu är hon på toaletten, iallafall, vi har bara suttit och kollat film. Jag har inte frågat något om vad hon vill eller om hennes pojkvän.

Gillar läget och njuter av filmen. Update om hur det gick kommer eventuellt senare om inte det blir för sent.

**************************** *

Edit:
21:51, 23/10

God kväll!
Har haft fullt upp idag och inte satt mig vid datorn förrens nu.

Igår var hon som sagt hemma hos mig, vi kikade på The Hunger Games och drack te. Vi sa inte mycket till varandra under filmen, vi slängde självklart ut ett och annat ord men om hur situationen var sa vi ingenting om.
Filmen tog slut och klockan närmade sig elva. Hon tvekar lite innan hon frågar om det är okej för henne att stanna över natten då hon bor i en annan stadsdel längre ifrån skolan. Självklart så säger jag ja och lägger mig i soffan.
Utan en förklaring förstår hon att jag låter henne ta sängen och ler glatt mot mig.
Vi småpratar hela kvällen om massa saker, allt från skolan till vad trumpinnar.
Precis innan vi bestämmer oss för att somna säger hon att hon tycker om mig. I detta läge har jag knappt ögonen öppna och får fram ett "Vad ska han säga?".
Som svar får jag att han inte varit den optimala killen de senaste veckorna och att hon helst av allt inte går in på det just nu.
Efter att sagt godnatt så kommer kliver hon upp från sängen, och lägger sig bredvid mig i soffan. Jag, som precis somnat och är helt borta blir självklart överraskad men jag vänder mig om mot henne och innan jag ens ser hennes ansikte kysser hon mig.

Jag vet inte hur länge vi kysstes då jag vaknade på golvet. Ja, sängen var tom, hon låg i soffan och jag på golvet.
Morgonen därpå bjöd jag henne på frukost och vi begav oss till skolan där vi sedan skildes åt.

Hade inga lektioner med henne idag, men vi hälsade på varann med en kram under lunchen. Tråkigt nog så är tisdagar inte min favorit dag då hon har träning efter skolan samt en till senare på kvällen. Så jag har inte pratat med henne sen lunchen idag.

Ni kan väl inte påstå att jag är friendzoned nu, eller?

Edit: 22:47, 24/10

Kör en lite mer sammanfattad uppdatering nu, skippar alla små detaljer som gör läsningen mer intressant, tyvärr, men jag är riktigt trött.

Pratade inget med henne igår, var för trött för att svara på hennes sms vilken jag förklarade för henne idag på lektionen. Hon skrattade och godtog min ursäkt.

Efter ett antal lektioner med varandra hamnade jag hemma hos henne.
Hon började direkt berätta hur läget var.
Känslorna för sin kille hade svalnat, men hon visste inte om det var värt att fortsätta sitt förhållande. Hon berättade att hon hellre träffar mig än sin kille, då hon inte har kul med honom, nu menar jag inte sexuellt kul utan allmänt kul, såsom prata, kolla film, promenera osv.
Vi pratade i timmar om hur vi ska göra framöver.
Vi kom överrens att vi skulle fortsätta "hålla på" med varandra och att hon skulle ta ett snack med sin pojkvän och berätta att hon tappat känslorna för honom.

Efter många timmar prat så hamnade vi i sängen, och som tidigare gånger började vi kyssas. Utan att ens nämna eller vara på väg till sex så berättade hon att hon var oskuld. Blev faktiskt överraskad då hon ser riktigt bra ut och har haft kille i flera månader.
Jag sa att det var lugnt och att vi inte behöver hasta oss.
Dock blev det ett äventyr för våra händer under täcket innan jag begav mig hemåt då jag skulle iväg och träna.

Det ser ljust ut för mig, tack och hej.

Edit 22:58, 25/10

Godkväll och ursäkta för en lite väl sen update.

Har haft en grabbkväll där vi både spelade LoL och musik.
Grabbarna tyckte att jag varit en toffel på sistånde så de bjöd mig på en riktig bra kväll.

Idag hade jag en lektion med henne, där det var bänkar för två. Jag och hon möttes redan i korridoren så vi delade en på en bänk den lektionen.
Vi pratade inte mycket om gårdagen mer än att den var trevlig, vi snackade om olika resmål vi drömde om i stort sätt hela lektionen.

Efter lektionen tog jag med henne till en lite avlägsnare plats där vi kunde prata ostört. Där frågade jag henne om hon pratat med hennes kille. Som svar fick jag att hennes kille ignorerade henne då hon började prata om deras relation, så det verkar som att även han märker att deras förhållande brister.

Skulle hon varit döv skulle jag gjort ett ganska så spektakulärt glädje rop men jag nöjde mig med att ha det inombords.
Jag vill inte fråga henne mer saker om otrohet och varför hon gör som hon gör som vissa av er sagt att jag ska göra. Jag väntar med det till att vi träffas hos varandra, då lovar jag er att jag ska få en klar bild om hela situationen.

Innan vi tog avsked möttes våra läppar och jag fick mig en riktigt stor kram.
Sen dess har jag inte pratat med henne då vi båda inte tycker om att "små-smsa". Vill vi prata så ringer vi. Vilket jag tänker göra nu när jag skrivit klart.

Som ni märker blir läsningen inte lika intressant som innan då läget i princip är det samma. Men jag hoppas att ni inte tappar intresset och fortsätter att läsa!

Natt på er!

E dit 23:45, 29/10

Lite har hänt på tråden, men mycket har hänt mellan mig och henne.

Går inte in på varje dags detaljer denna update, då jag inte minns dagarna fullt ut vilket ger en sämre bild på hur dagarna varit.

Nåja, de tre senaste dagarna har jag varit i hennes stuga, som ligger en bra bit ute i vildmarken.

Det var i fredags hon undrade vad jag hade för planer för helgen, vilket jag inte hade. Hon passade då på att ta med mig till hennes stuga. Där vi skulle få spendera många timmar ensamma tillsammans.
Den morgonen hade hennes relationsstatus på facebook ändrats till singel. Det blev inget glädjetjut eller dylikt då jag inte blev överraskad över det, det var bara en tidsfråga.

Tillbaka till stugan.

Vi kom dit sent på fredagkväll, packade upp och gjorde i ordning lite gott inför kvällens filmkik. Jag måste berätta att det inte var någon simpel liten kåk, tvärtemot, det var en riktigt ståtlig byggnad som var inredd med flertal prylnisse saker. Tvn var en av de större jag sett i mitt liv, till och med att kolla på nyheterna blev en upplevelse.

Vi kröp ner i soffan och täckte över oss med en filt, klickade igång Fritt Vilt som handlar om just fjälltrakter. Efter att sett The Grudge fann jag ingen rädsla i filmen tillskillnad från henne, hon låg ihopkrupen och sa knappt ett ord.

Måste erkänna att hon är en dålig skräckfilmstittare då hon kysste mig vid varje skräckscen. Det slutade med att vi pausade filmen och kom närmre varandra. Ska inte gå in på detaljer men, vi kom hela vägen. Jag tog första steget och hennes blick sa ja.

De följande dagarna skippade vi allt mys och begav oss ut för att ha riktigt kul tillsammans, vi kände oss som små barn på äventyr. Skrattade och sprang runt i den underbara naturen, besteg ett berg på över 1000m som vi sedan fikade på.

Det var då jag insåg hur bra hon egentligen är, de tidigare tjejer jag haft har mest varit mys och film. Det har aldrig varit riktigt kul med dem, jag har inte haft så här kul på evigheter. Vissa kanske tycker om lugna kvällar tillsammans, men själv tycker jag att det är långt ifrån lika underbart som det vi gjorde under helgen.

Men allt kul har sin baksida.
Vi gick lite för långt mot ingenstans, det började mörkna och vi hade tappat bort oss, inte varandra, vi visste inte vart vi var. Jag var riktigt rädd då, trodde allvarligt att jag skulle ruttna där uppe, att jag fick min sista roliga tid. Men jag såg i hennes ögon att även hon var rädd. Utan att ens tänka så bytte jag roll, tog på mig ett pokerface och spelade modig. Hon sa att hon kände sig trygg hos mig vilket motiverade mig att vara lugn och inte vara rädd.

Lyckligtvis efter bara några kilometers promenad hittade vi till en mindre väg som hon kände till. Den ledde tillbaka till stugan, där vi sedan gjorde en myskväll som slutade även denna gång med en bonus.

Få upptagen tjej på fall, check.
Träffa en som jag har riktigt kul med, check.

Vad säger ni, fler updates om läget fram tills att relationstatusen kommer upp?
En update ifall jag träffar hennes ex?

Annars vill jag tacka för att ni lyssnat och stöttat mig.
Och ni som inte trodde på mig.. Haha.
Föregående tråd
Nästa tråd

273 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 273 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..