Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lösa b-rud på facebook.

Postat av demonenlol den 15 Oktober 2012, 14:18
35 kommentarer · 713 träffar
Hej!

Okej för det första så brukar jag inte vara den som går via facebook för att lösa en brud jag inte känner.
Men i detta fallet så har jag hittat en helt underbart vacker tjej, som bor i en lite större stad cirkus 2,5 mil från mig.

Vi har inga gemensamma kompisar eller någonting, men jag vill liksom lära känna henne och se vart det hamnar.

Så i alla fall...

Första grejen är ju om man ska lägga till henne som vän, alternativt skriva meddelande utan att vara vän. Vad tycker ni?
Känns som om man lägger till henne helt på random så undrar hon vad jag är för sliskig typ, vilket inte är fallet. Men tror att chansen på att få svar om man inte är vän är betydligt lägre än om man är det, ni får avgöra!

Så i alla fall, söker liksom svar från den något mognare generationen på fb men också jättegärna utav de få tjejerna som faktiskt hänger här.

Detta är inte direkt något försökt till att bara få gänga utan märker jag att hon är skön liksom så kanske man vill ta det vidare, men är hon dum i huvudet så skiter jag helt enkelt i henne.

Skön personlighet = win.

Tack för mig och som sagt, första steget på detta är ju som sagt att antingen lägga till som vän och börja skriva, eller skicka meddelande utan att bli vän, avgör ni.

Och till tjejerna, om det nu finns några, hur reagerar ni på om en random kille lägger till er på facebook? Är det creepy eller hur fungerar det?

Med tanke på att jag inte har några gemensamma vänner så är detta min ändå chans känns det som, annars hade jag självklart löst detta irl istället.

Puss på er!
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..