Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Riktigt jävla roligt ÖLSPEL!

Postat av zerty den 10 Oktober 2012, 00:38
14 kommentarer · 5 509 träffar
Tjenare alla frabitare!

Var på en förfest för ca ett halvår sen. Och då satt vi och lirade ett riktgit jävla roligt ölspel. Det var som monopol-liknande fast inte riktigt likadant som monopol.

Det gick ut på att man skulle slå en tärning så kom man till en ruta där man skulle göra vissa saker. Tex dricka en jävla massa, sitta med byxorna på huvudet, byta kläder med varandra osv osv. Visst, låter lite konstigt.. MEn det var RIKTIGT jävla kul. En grej var också när man kom på en viss ruta så skulle man fylla upp en stor jävla kanna som stod i mitten.. Och till slut kom någon dit som skulle få dricka upp den!

Så nu är givetvis min fråga, är det någon som vet vad detta heter? Vart man kan köpa det? Jag har letat som en galning på svenska sidor och i affärer. Det var ett stort vitt brädspel som var gjort i plast som är ihoprullat i ett rör. Hoppas verkligen någon vet vad jag pratar om! Jag är inte den bästa på att förklara!

Kram zerty.

Ölspel på förfest?

59 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar