Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trollar polarn, schysst eller inte ?

Postat av ivzeck den 8 Oktober 2012, 22:18
38 kommentarer · 403 träffar
Tjena fragbite! Har en kille i min gymnasieklass som är lite... ja, speciell... lite smått efterbliven!

i alla fall är han dökär i en tjej som en längre tid tillbaka varit bra vän till mig!

Och nu är det så att han bad om hennes telefonnummer, jag gav givetvis mitt telefonnummer då han bara känt mig i 2-3 veckor!

Han är som sagt riktigt jävla stenkåt i kärringen och detta har gått lite långt, skriver snuskigt osv, har kommit överens om att hålla det hemligt men han snackar om det öppet inför hela klassen och är nöjd som satan!
Jag kan även slängt in att vi nu är tillsammans och att jag ska hälsa på honom till helgen :/

Alla på i stort sett hela skolan vet om det och jag skäms så jävla hårt! har inte en aning om hur jag ska få stackarn att ta det på skoj!

Tips ? någon ?

EDIT: Han sa nu på morgonen att "jag" skickat nakenbilder, skryter men vägrar visa de icke existerande bilderna!
Bad honom skicka förhållandeförfrågan på facebook (till tjejen)

ett av hans senaste sms "kom till ----- då! dom delade ut kondomer i skolan ida så vi behöver inte oroa oss"
Ja! ni se ju själva!
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..