1
behöver stöd, kanske en kram
Postat av blackjack den 7 Oktober 2012, 00:57
18 kommentarer · 256 träffar
Just nu sitter jag med gråten i ögonen , min dator har blivit hackad , började med att en jävla massa Internet sidor proppade upp , hela jävla datorn laggade ihop jag startade om datorn, sedan funkade det fint i cirkus 5 min sen bröt helvetet ut igen , vet inte vad jag skall ta mig till ! 1 bar från lvl 90 känns ju lagom surt , när jag försöker starta datorn så är det bara svart , försökt att forma datorn men det går inte , skriver detta från min moders bärbara dator även kallad laptop, känns jävligt pissigt eftersom jag har gjort av med så mycket pengar denna månaden , men blir väl att man får lägga ut till en ny dator om inte någon av er har något tips ?
vad ska jag ta mig till nu ? sneglar åt sidan och ser min butterfly funderar på om jag ska skära ett ärr på armen och säga att jag blev biten av en hund så jag får försäkrings pengar , så att jag kan köpa en ny dator ,
ge mig kärlek , ge mig tips , ge mig ALLT!
vad ska jag ta mig till nu ? sneglar åt sidan och ser min butterfly funderar på om jag ska skära ett ärr på armen och säga att jag blev biten av en hund så jag får försäkrings pengar , så att jag kan köpa en ny dator ,
ge mig kärlek , ge mig tips , ge mig ALLT!