Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byxmyndighet & Porr

Postat av J3B den 3 Oktober 2012, 22:17
21 kommentarer · 2 084 träffar
Tjena! J3B här! Ni lär ju komma ihåg mig från min förra tråd, där jag ville att byxmyndigheten skulle ändras till 11 år ( SE TRÅD : http://www.fragbite.se/?thread ID=1105380 ). Då mitt förslag inte gick igenom här på fragbite, så antar jag att även de inte skulle gå igenom i riksdagen. Men nu har jag en ny idee, som jag tycker verkligen borde ske, snarast!
Vi vet ju att byxmyndigheten är på 15 år... detta innebär att man får ha sex lagligt. Om man får ha sex lagligt, borde man ju seriöst få göra vad man vill med sitt sexande. Alltså är mitt förslag att man borde tillåta 15 åringar att göra porr. Är inte detta rätt, om man tänker enligt lag ? Jag tycker vi borde ändra porråldern till 15, istället för 18.
Vad tycker ni fragbite? Själv tycker jag detta borde ändras snarast! Detta är ju moraliskt rätt samt rätt enligt lag!
Diskutera gärna

Ändra åldern till 15

163 personer har röstat

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..