Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SMS till tjejen-Gjorde bort mig totalt:(

Postat av GolddiggerN den 1 Oktober 2012, 17:58
60 kommentarer · 7 127 träffar
Det är så att jag brukar äta på en viss restaurang i stan och där för inte så längesen hade de en ny och sjukt söt tjej i kassan som jag verkligen faller i smak för.

Jag känner dessutom ägaren till restaurangen så igår när jag gick in där, pratade lite med ägaren, fick sedan syn på den där underbara tjejen vid kassan, log mot henne. Hon log tillbaka och vi fick riktigt bra ögonkontakt och allt flera gånger och inte bara en gång.

Så allt gick skitbra. Mina polare peppade mig att gå fram till henne för att få hennes nr så jag gick fram, tog fram en läsk, betalade och gav direkt min mobil till henne och gav henne en signal att hon var söt och jag tänkte fråga om hennes nr. Så jag fick det, hittills har det gått bra men.....

.... när jag kom hem och skulle smsa sen på kvällen fuckade jag upp ALLT TOTALT! :( Jag gjorde ett nybörjar-misstag: nämnligen att skriva ett för långt första sms! :( FAAAAN!!!

Jag skrev typ så här:

"Hej, det är jag som är XXX , som var på restaurangen idag och jag ville bara säga att du har RIKTIGT sött leende och.... du är verkligen vacker! Du lyste upp min dag :)

Har du facebook förresten?"

Det där med att fråga hennes om facebook var inte min idé utan min kompis' idé men jag tycker ändå smset blev allt för långt och jag skulle egentligen bara skrivit så här ist:

"Hej det är jag XXX från restaurangen, om du har tid denna helgen så kanske vi kan gå ut på en fika tillsammans?

Kram"

Jag skickade mitt sms kl 8 igårkväll men har inte fått några sms tillbaka nu så jag undrar om jag nu fick dissen? :/ Fan , jag gjorde bort mig som faaan där och finns det nån chans att kunna göra nånting åt detta nu?

Kan jag skicka ett "andra-sms" om ett tag eller borde jag göra nånting nu? Jag vet iofs var hon jobbar och jag känner ägaren till restaurangen och hon vet också om detta så finns det några andra chanser som jag kan få nu tror ni?

Hur hade NI själva skrivit ett sms om ni ska skicka till nån ny random tjej som precis mött?

Alla tips och råd är tacksamma så va gärna snäll och hjälp en fb-broder, mina kära fragbitare!

Hon var sååå himla fin och vi hade så grymt bra kemin med varann ju :(

Har du

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar