Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vafan ska jag göra?

Postat av Pavilionz den 30 September 2012, 14:44
63 kommentarer · 508 träffar
Igår körde allt ihop sig. Allt började med att jag lärde känna en tjej genom en gemensam kompis, riktigt söt och trevlig tjej. (vi kan kalla henne Anna) Vi kom närmre varandra och började strula på fester, sov med varandra och sådär men bara på fyllan. Fuckade upp allt när jag låg med en annan tjej på en fest. Bad om förlåtelse ett bra tag och det löste sig tillslut.

Iaf så kom jag och Anna närmre och närmre varandra, umgicks/sov/låg med varandra även utan att druckit något. Allt var tipptopp kändes som att livet var underbart, började verkligen gilla den här tjejen. Hon var fan riktigt awesome! Vet inte riktigt vart vi stog så att säga, men var iaf mer än kompisar. Hon har hånglat med lite folk from time to time på krogen och eftersom vi inte var tillsammans så kunde jag som inte göra något åt det. Tog upp det och slutade med att hon grät, sa förlåt osv.

Okej här går allt åt helvete. Det var förra helgen, jag for ut med några kompisar och "Anna" och skulle festa, for på någon förfest och blev alldeles för full, sen skulle dem andra på krogen och jag tackade nej och for hem och däckade.

Under natten får jag ett sms av en polare (som vi kan kalla Kalle) jag känt sedan barnsben, i smset står det "vi måste prata", ser smset på morgonen och svarar "sure när då?". Får tbx som svar att "nää det var inget", frågar honom igen om det var något eller och Kalle berättade då att han och Anna hade strulat på en fest under gårdagens natt och att han haft så mkt ångest över det osv. Jag blir självklart ledsen och konfronterar Anna om detta, hon berättar då att det stämmer att de strulade och att hon är så ledsen, att hon har så mkt ångest över det som hände mellan henne och Kalle. Hon lovar att inte vara dum mera, göra dåliga grejjer osv.

Under veckan som går är allt tipptopp, eller iaf i mina ögon, mitt liv var som helt jävla sjukt bra, vi sov med varandra, umgicks på dagarna osv. Nu till det värsta...

Igår så var jag ute och tog någon öl med en polare (den gemensamma kompisen mellan mig och Anna) Kvällen går och när vi ska gå och träffa Anna som var ute med några tjejkompisar så börjar vi prata om henne, och att hon har gjort sina misstag på krogen. Jag frågar om han vet något mer som jag inte vet. Han berättar då att Anna hade strulat på toan med den här Kalle, och att dem typ hade legat med varandra, plus att hon hade farit hem och sovit med en annan kille samma natt, men bara sovit. Hon hade även hånglat med två andra som jag inte visste om under den här tiden vi har umgåtts.

Jag ringer till Kalle och säger " Alla kort på bordet, vad gjorde du och Anna egentligen?" Hon svarar att dem bara strulade (vilket i min bok är typ hångla och ta på varandra). Vid den här tiden var jag påväg hem, var så jävla förbannad, ledsen visste inte vad jag skulle ta mig till. Slog sönder handen i en jävla vägg, var ute och vandrade i någon timme i nollgradigt och regn, frös som fan. Skrev ett sms åt Anna och frågade om allt det här, hon sa att hon kommer och pratar med mig istället.

När vi stod där i regnet och pratade så berättade hon allt, att hon hade strulat med Kalle och att det skulle på toa för att ha sex, men han fick inte upp den helt, men han var inne i henne. Och att hon sedan hade haft sån ångest så hon for hem och sov med den andra killen. Att hon hade kysst dem där andra killarna och att det verkligen var mig hon vela vara med, att hon var kär i mig och verkligen gillar mig.

Nu idag är jag helt förstörd, inte sovit något inatt, bara legat och varit ledsen, skakat. Vet inte vad jag ska göra, mår så dåligt, vill vara med henne men nu fick jag veta allt det här. Vet inte vad som är värst, att de sågott som låg med varandra eller att båda ljög mig rakt upp i ansiktet.

Vad hade ni gjort i min situation?? jag har ingen aning vad jag ska göra, saknar henne.

Tack ifall du orkade läsa allt och sorry för långtext, dålig stavning osv, känner mig inte riktigt hundra idag :/
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..