Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lära grannen en läxa [PLAN]

Postat av m0rti den 22 September 2012, 00:25
12 kommentarer · 501 träffar
Hej mina små fragbajtare!:)

Idag är den stora dagen D, då jag sitter och slipar på det sista på planen. Har tröttnat på min granne som öser på med balkan-musik dygnet runt på sitt nya surroundsystem och tar ingen hänsyn till oss andra i huset. Så förra veckan bestämde jag att nu jävlar får det vara nog, nu ska jag sätta dit honom rejält.

Jag har övervägt alla alternativ och kommit fram till det jag tror är bästa sättet att ge honom ett helvete. Kom gärna med invändningar och förbättringar.

1. Steg ett. Det första jag måste göra är att se till att grannen inte kan fly. Jag tänkte spika upp två robusta plankor över grannens dörr mitt i natten, så han inte hinner vakna och förhindra det. Sedan ansluter jag en slang till min kran i köket och lägger andra änden i grannens brevinkast och tejpar fast slangen.

2. Nu passar jag på att göra något jag alltid velat göra. Medan grannen försöker hitta en lösning till vattenflödet plockar jag fram min strogna järn-sjua och klirrar rutan på hans röda jävla tjejbil, en golf.

3. Steg tre, den bästa delen av planen som krävde mest planering. Med hjälp av kartor över byggnaden hittade jag att en ventilationskanal låg ovanför avtagbara takplattor mellan våra lägenheter. Så jag hämtar en stege för att ta mig upp och över till grannen. Där tar jag av en takplatta och lägger en sån jävla brunbjörn eftersom jag förberett med blodpudding dagen innan.

4. Det är nu jag smäller in budskapet i skallen på honom så han fattar det jävla aset.

Bild på planen:
http://www.ladda-upp.se/image. php?id=25616&size=full

Diskussion: Tror ni detta är en bra plan? Tror ni grannen fattar? Har alla grejer redo och tänkte köra igång klockan 03:00. Har ni några förbättringar eller tips för att göra det ännu värre?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..