Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kvinnor är kåtare

Postat av Nineteentwenty den 21 September 2012, 13:48
32 kommentarer · 4 669 träffar
Hej.

Jag har mycket längre undrat, hur det kommer sig att en kvinna är kåtare berusad än nykter, medan en man är kåtare nykter än berusad. Finns det någon förklaring till detta? När jag själv (man) har druckit, känner jag mycket, men minst av allt sexuell lust. Alkoholen bedövar alla mina sinnen. Jag kan inte bli upphetsad, och sedan känseln också är bedövad, tar jag ingen större notis om sexuell vidröring. När jag är full vill jag slåss, bröla... sova.

Självklart har jag ingen statistik eller vetenskaplig fakta som stödjer mitt påstående om att alkohol gör kvinnor kåtare, men känner ni inte också så? Om du är ute efter ett ligg, få kvinnan full (medan du själv håller dig nykter). Jag vet, det är en välkänd och klassisk metod, men den funkar faktiskt 99% av gångerna. De förlorar omdömet helt samtidigt som de blir kåta utav bara helvete. Det är som att de verkligen MÅSTE knulla.

Så, vet någon hur det kan komma sig? Jag vet, alkohol gör att hämningarna släpper. De blir mindre blyga, mer sociala, men och? Samma sak händer med mig, men för det måste jag inte knulla. Det gör jag hellre när jag är nykter och tillvaron inte känns som en luddig dröm.
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..