×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är det normalt att sakna sitt ex länge?

Postat av HOTMALE den 19 September 2012, 00:18
31 kommentarer · 9 034 träffar
Hejsan...


Till att börja med vill jag säga, ja, jag vet att jag är patetisk, töntigt, fjollig osv. osv. men jag kan inte hjälpa det.


För lite mindre än ett år sedan skrev jag denna tråd; http://www.fragbite.se/?thread ID=1048715


Shit, vet inte ens hur jag ska börja denna tråd, men så här ligger det iaf till.
Bruden jag skrev att jag precis hade börjat träffa om där, ja, hon var inte så underbar som jag trodde. Det höll väl cirka 3 månader innan det förhållandet också tog slut.
Nu sitter jag här, ett år efter att mitt livs kärlek dumpade mig över SMS. Vi tog (som jag skrev i den andra tråden) varandras oskuld osv. och allt var perfekt.


Denna tråden handlar alltså om min FÖRSTA flickvän någonsin som var grunden till att jag la upp den gamla tråden, ingen annan!


Jag har nu träffat andra tjejer, skaffat MÅNGA fler vänner, sjukt många. Har legat med 5st efter henne som den gamla tråden handlar om men ÄNDÅ så kan jag inte sluta tänka på henne!
Det har gått över ett år och jag tänker fortfarande på henne!


Mina närmaste vänner har blivit mer och mer...ehm ja, skit samma men jag känner att jag verkligen behöver en ny flickvän nu men INGEN verkar intressant. Jag kan inte hitta någon som mäter sig med min första flickvän och detta börjar tära på mig!


Jag skrev väl mest tråden för att skriva av mig, men här kommer lite frågor;


1. Är det normalt att sakna sitt ex över ett år efter?
2. Hur länge tog det för er att komma över er livs kärlek?
3. Hur ska jag komma över henne? Det hjälper ju uppenbarligen inte att inte tänka på det och vara med vänner, jag gör det ändå!


Tack på förhand alla!
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..