Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukaste fest helgen.

Postat av Razkiie den 17 September 2012, 17:29
19 kommentarer · 395 träffar
Tjena grabbar, tänkte skriva av mig lite om vad som hände i helgen, det var en ganska sjuka kvällar, vi drog till en polare och drack några bärs innan krogen, vi hade köpt på oss 3 flak bira och en flaska Morgan (vi var 4 pers och detta skulle vi ha både fredagen och lördagen) iaf vi satt där o drack lite spela lite chill musik, då det knacka på dörren. Jag gick och öppna när min polare som ägde lägenheten var o köpte cigg. Till min förvåning står där Maja en tjej jag gillat nu i snart tre år, med sina 5 kompisar, jag bjöd in dem såklart och fick veta att Philip (som äger lägenheten) hade bjudit dem, tänkte bara "vafan sa han inget för"

Efter en stund kom Philip in igen och jag gick ut på balkongen, han följde efter han och jag frågade vafan han inte sa något för. Han svara bara att det inte hade vart lika kul, tänkte bara happ va fan ska jag göra nu då?!

Vi gick in igen o satt o drack, satte mig mellan Maja och hennes kompis Isabella, både två är jävligt snygga så där satt jag bra, men Maja gick på toa och då viskade Linnea i mitt öra att hon ville att jag skulle sova hos henne inatt, jag svarade bara kanske för jag hade ju ingen aning om jag skulle försöka på Maja eller inte, men iaf kvällen gick och vi drack mer och mer, efter ett tag så gick Linnea på toan, då sa Maja på mig, att hon ville att jag skulle hänga med o sova hos Linnea för där skulle tydligen de båda sova, jag började få lite smått panik, de skulle sova i Linneas lägenhet båda två och båda ville ha mig. så jag svarade bara vi får se senare.

När vi druckit 2 flak och en halv flaska Morgan kände jag mig väldigt påverkad. också var det dags att dra mot krogen, Klockan var nu 23:00 och vi drog stan, på vägen in hade vi med oss några bärs och vi gick där o drack, när vi kom fram till stan så ställer vi oss i kön till krogen. det var ganska lång kö, men när vi äntligen kom in så var det gött, vi satte oss vid ett bord och jag gick och beställde först, jag tog en shot bricka, gick o satte mig och hamnade åter igen mellan Linnea och Maja, vi satt där o shotade när jag kände en hand på mitt lår det var linnea som smekte mig under det bord min Philip hade bokat.

en stund senare kände jag majas hand på mitt andra lår, hade ingen aning om vad jag skulle göra, satt där med två brudar med var sin hand på mitt lår, och tror inte dem hade någon aning om att de båda hade var sin hand på mitt lår, kvällen gick och vi drack och dansade, när krogen stängde gick vi ut och jag såg Majas Ex (en snubbe jag hamnat i bråk med ett par gånger) jag var dygnrak och kunde knappt gå, (hade panik druckit rätt mycket för jag inte visste vad jag skulle göra) så både maja och linnea gick o höll i mig, Philip gick o skratta bakom mig, de andra två hade vi tappat bort under kvällen, Philip gick bakom med Majas andra kompisar och skrattade åt mina fylle ben som skakade fram, men iaf majas EX hoppade på mig och slog mig ett slag rakt på käken, Maja började vråla och jag hade trillat ner på marken (tjejerna tappade taget när jag blev slagen) jag som var väldigt full ställde mig upp med bambi ben och frågade va fan han ville. Han svarade att jag skulle ge fan i Maja och jag svarade bara att det inte var hans tjej och han skulle sluta försöka markera revir på en tjej han inte vart tillsammans med på ca en månad, han slog mig i magen och jag blev arg som fan och drog te han på näsbenet, det började blöda och jag drog te han igen i magen, han lutade sig framåt och då knäade jag han i ansiktet han hamnade liggandes och hans kompisar kollade lite små argt på mig, men de lyfte upp han istället, jag märkte att jag hade spräckt läppen och Maja o Linnea släpade med mig hem till dem.

Jag blev liggande I dubbelsängen linnea hade och de gick ut i köket o prata eller nått, jag låg där och kände blodet rinna från min knoge och läpp, efter ett tag så kom de båda in med en blöt trasa och is, efter de legat där o tat hand om mig en stund så blev jag liggandes i mitten med dem på var sin sida om mig. Tyvärr så somnade jag.

Jag vaknade nästa morgon och hade jävligt ont, men bara låg där och njöt av de två halvnakna kvinnor liggandes mot mina axlar, när plötsligt Maja vaknade, hon smekte lätt över min mage och då jag märkte att de klätt av mig tröjan o byxorna, hon kysste mig lätt på kinden och sa tack för igår, jag var förvirrad om vad som egentligen hände. jag sa bara inga problem lite kyligt, då linnea vaknade hennes hand smekte mitt lår under täcket och sa godmorgon. efter en stund smet jag på toa och pissade, tittade mig i spegeln, kollade på min läpp och sket i att den var svullen och sprucken på insidan.

jag gick ut från badrummet och såg att de satt fortfarnade i underkläder i köket, jag gick in kyligt och satte mig på kort sidan (kunde inte bestämma vem jag skulle sitta brevid) båda såg lite halv besvikna ut, och de åt frukost men jag ville inte, hade lite ont i läppen, vi satt där o prata en stund, gick o klädde på oss, jag skyndade mig ut ur köket först för att dölja mitt halv stånd jag fått av att sitta o studera deras kroppar, båda två hade mycket fint ansikte och kropp, I halv panik hittade jag byxorna och drog på dem, tog på mig skjortan och knäppte den ca 4-5 knappar och då kände jag att mobilen ringde, och det var Philip jag svarade och han frågade hur det gick igår efter jag stack med brudarna, svarade kort "vet inte" för det hade ju inte hänt något då sa Philip "sluta ljug nu för fan, Iaf det är fest ikväll är du på?" jag sa klart och sa till brudarna att jag skulle till philip om några timmar o dricka igen. de frågade om de fick hänga med och jag sa visst.

först åt vi pizza och sen gick vi till Philip klockan var runt 20:00 och jag började dricka öl, sen lite morgan och blev lagom full denna gång, vi drog ut och gick mot krogen igen, samma krog, längre kö idag, när vi kom in hade philip bokat samma bord igen, han beställde ett helrör och vi drack och hade roligt, kände både flickornas vackra ögon liggandes på mig nästan hela kvällen, philip hade även med sig en brud som tydligen hette karin, som jag aldrig hade sett förut, när krogen stängde var jag lite mindre full än igår men ändå full, och jag drog med brudarna hem idag igen, och vi blev liggandes i dubbel sängen, då jag märkte att brudarna började kyssas, efter någon sekund såg de inbjudande på mig, och vi fortsätte, sedan blev det en trekant då jag knullade båda brudarna, jag älskade det och de älskade min 23 cm långa kuk i sig efter en stund kom jag gång på gång i de båda tjejerna.

nu undrar jag tror ni det är värt att satsa på någon av tjejerna? eller ska vi bara vara kk's?

Har något liknande hänt er?
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..