Hej på er kamrater.
Är lite nere ikväll för min tjej ringde nyss och berättade att hon ville göra slut. Blev helt förkrossad men också så oerhört ångerfylld då jag tror det har att göra med i fredags.
Det var en kväll som så många förr när jag var över hos Elin och vi bara skulle umgås och ha det mysigt, äta med hennes föräldrar osv. Men allt blev så fel och jag känner mig som en idiot.
Det var vid middagen som allt började, vi satt och pratade torrt när Elins hund Tobak bränner rakt in i tröskeln och flyger ut över köksgolvet. Jag hinner fan inte samla mig utan sprutar ut köttfärs över hela bordet, i föräldrarnas mat, överallt. Får ligga med ansiktet i armarna och skratta/gråta i flera minuter innan jag samlar mig. Helt rödgråten i ansiktet och skäms som fan, ber om ursäkt så mycket jag kan men middagen är förstörd. Jag böjer mig ner under bordet och hälsar på Tobak för att få lite andrum, men när jag ska resa mig upp slår jag ryggen i bordet så allting välter, alla glas och skålar.
Elin tyckte då det var nog så vi gick in på hennes rum. Vi lade oss bara i sängen och försökte prata bort den pinsamma starten på kvällen, men sen börjar hon bli mer seriös. Säger att jag gör så här ofta och måste växa upp, om det här ska hålla. Hon frågade mig djupt "Tror du på det här?". Vet inte varför men jag svarade snabbt "Tror gör man i kyrkan". Då kommer Tobak inspringandes igen helt jävla blöt, detta finner jag så hysteriskt jävla kul så jag vrider mig i tårar i sängen och kan inte sluta skratta. Elin blir då riktigt sur och börjar nästan skrika på mig men inte så högt, "Jag menar allvar, kan jag inte lita på dig?" Sen slår hon mig i frustration på magen, vilket leder till att jag gasig efter maten lägger en sån jävla lång prutt så det börjar lukta satan i hela rummet.
Just då kommer hennes pappa in och vädrar barskt i luften och kollar skyldigt på mig. Jag ser nu att elin gråter medan jag ligger och skrattar, han kollar på mig som om jag vore sjuk i huvudet. "Vad fan har du gjort?"
Efter det så kände jag att det var dags att åka hem, denna kvällen var inte på min sida. Försökte att säga hejdå till Elin på bästa sätt men hon var inte på humör, sen gick jag hem. Gjorde en sån jävla dum grej i dörren, sparkade Tobak lätt på sidan så han flög rakt in i spegeln som klirrade men ingen såg så jag sprang ut genom dörren, sen tog jag ett äpple ur trädet och kastade på fönstret-
Kan detta ha att göra med att hon dumpade mig? Hur ska jag vinna henne tillbaka?
Frölunda (25%)
Linköping Hockey clubb (25%)
Skellefteå AIK (25%)
Färjestad BK (25%)