Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förlorad Kärlek

Postat av Rojkas den 16 September 2012, 22:28
52 kommentarer · 666 träffar
Hej Fragbite.

Jag har nyligen blivit singel. Detta tynger mig.

Anledningen till att det tynger mig är att förhållandet kändes allt för bra från min sida och att jag har svårt och förstå varför mitt ex ville att det skulle ta slut.

För!

Allt gick bra ända tills nu när högskolan startade för henne igen och han har väldigt mycket att göra.

Fast igentligen så funkade allt. Allt var bra och allt kändes bra och vi hade jättekul.

Men så helt plötsligt i slutet på augusti så hände något.

På mindre än en vecka så, kom hon en söndag till mig och sa att hon behövde tid att finna sig själv.
Jag frågade varför hon inte kunde ha med mig på färden och hon sa att det inte går att hitta sig själv om jag är med.
Men vi pratade och det slutade med att vi grät, pratade och till slut så kändes det som att vi älskade varann mer än någonsin.

Och hon sa att hon ville vara ihop.

Bamm vi träffas och 5 dagar senare. Och jag märker att något tynger henne. Jag försöker vara glad positiv.

Sen så ses vi inte förän 6 dagar senare (ja hon har så mycket att göra att vi inte hinner ses mer än så)

Hon hade frågat om jag ville ta en promenad.

Väl under promenaden märkrr jag direkt att hon kommer göra slut. hon frågar om jag tänkt nå mer på senaste hon tog upp att hon ville ha tid för att finna sig själv. vi börjar prata om det .

Hon menade att jag på något sätt fick henne att känna sig fängslad, eftersom jag såg för långt fram i förhållandet medans hon inte alls ville tänka så. För tänk om hon skulle bo utomlands ett tag, då skulle det inte funka mellan oss.

jag försöker säga att jag verkligen vill leva i nuet, det är då det som viktigast att vara glada.
Men hon köper det inte. (jag vet att du inte känner så)
Så brister hon ur sig, att nu är det över.

Ok, jag säger jag ok. För jag märkte att hon började få det jobbigt.

Vi går en bit, hon säg att hon tänker sätta sig på denna bänk och att jag ska gå vidare, hon kramar om mig och säger att hon älskar mig sen skiljs vi åt.

Sen dess har jag inte hört nått från henne.

- Jag vill ha henne tillbaka.
- För jag tror hon blivit manipulerad av sin kompis. ( som det nyligen tog slut för)

- Min plan var inte höra av mig eller ens synas för henne på minst en månad. Sen skicka ett blombud eller nått untertecknat /hemlig beundrare /mitt namn. (det är våran humor)

? Men vad tycker ni fragbite.

Vad tycker ni......
Föregående tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..