Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

brud problem

Postat av wiixen den 16 September 2012, 00:20
17 kommentarer · 392 träffar
Tjena 30 slakerz !

Har ett brud problem varit tillsammans med bruden nu i 1 månad och idag blev det sånt jobbigt läge för mig så ska berätta för er :)

E-Erika
J-Jag

E- varför berätta du inte att du var på fest igår för?
J- För jag ville inte att alla skulle få reda på det för då kommer dom tjalla till min pappa som senare kommer bli arg på mig
E- men du bara ljuger för mig ..
J- som vadå? vad har jag mer ljugit om?
E-...
J- preics.. har inte ljugit mer för dig bara detta och det var ett undantag.
E- jag är gravid
J- skojar du med mig?
Får inget rakt svar utav henne..

Ringer henne senare och då får hon för sig att hon inte sagt att hon är gravid.

E- varför är du så arg?
J- Vafan tror du? du skojar om att du är gravid det är föfan allvarliga saker ! Vill inte göra som min mammas bror och få en knodd när jag är 16 bast!
E- Men jag har inte ens sagt det? har jag sagt det? (hon frågar sina kompisar)

Senare hör jag att hennes ex är där (bryr mig inte så mycket men men)

och hon börjar fråga han en massa och säger att han ska prata med mig vilket han aldrig gjorde, pajas.

J- Vad gör ni då?
E-Vad gör vi? 3sec senare .. vi hånglar med varandra
J-Så du är otrogen nu också?
E-Nej? varför skulle jag, helvete heller.
J- tror du jag skulle kunna vara otrogen?
E-Inte fan vet la jag?
Hon pratar mera med sitt ex och under tiden , slösar pengar på en oseriös tjej..
J-kan du sluta prata med ditt ex och prata med mig istället?
E- du pratar med ditt ex?
J-Vet jag väl? men nu ska du prata med mig och säga det du vill
E- vi smsar istället pusshej
J-pusshej

Lovat henne att INTE vara otrogen vilket jag håller, på festen jag var på var det 3 brudar som försökte med mig men sa att jag hade tjej.

Senare kommer hon och säger

Jag är full så förlåt för att jag inte var seriös men vi kan ta detta imon istället

Jag går givetvis med på detta för att försöka förstå varför hon sa en massa saker till mig...

Sen fick hon för sig att en annan brud var viktigare? vad fan snackar hon om liksom..

Även lite innan så har vi haft små bråk

Det är då när jag är med henne + hennes kompisar så blir hon en bitch mot mig.

Jag går IM aka IV hon hade en jävla massa plugg så sa att jag hjälper dig om det är nåt bara för att jag går iv är jag inte helt körd ;)

Då säger hon vet du hur mycket jag skratta när du skrev det?

Jag vet klart att när alkohol kommer in i bilden så blir man en annan person men vem börjar skoja om att man är gravid? Har sagt till henne innan vill inte bli pappa så skoja inte om detta.

Snackat med en polare + min farsa om detta båda säger "vänta ett tag fortsätter hon så pratar du med henne, ni kommer lösa detta ska du veta" och en klapp på ryggen.

Kommer med update ifall hon messar mig senare annars kommer det imon
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..