Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inspark, goaste festen!

Postat av ivzeck den 15 September 2012, 11:32
22 kommentarer · 483 träffar
Tjena Fragbiters!

Precis vaknat och måste skriva ner det jag minns från igår!

Allt började smått romantiskt med att jag och en polare(Kalle) för förfestade lite hos honom, käkade lite snabbmat och taggade ihop som fan!

Jag var dock hyffsat trött då vi hade haft nollning en tid innan, vi gick då ganska långt.

Anyways! Vi kom till förfesten, fixade ett pack cigg gangsters som vi är! hälsade på lite folk och försökte desperat höja promillehalten för ikväll vare rebell!

Efter en halvtimme eller så började haffandet! Jag och Kalle svor som vanligt blodsed med knivskär i handen och med raskande steg fiskade vi 94or!

Vi hittade några dyraka singlar som fick för sig att mer vodka tillsammans med oss vore en lysande idé!
Självfallet utnyttjar vi tillfället proffs som vi är!
Både jag och kalle hade fått vårat första småstrul, kalle stolt som en tupp och jag lika pokerfaced som vid ace of spades!

kalle lyckades snacka ihop sig med någon thaibrutta vid ett bord medans jag hjälpte min fellow med att spåra bitches, med pil och båge i hand sköt han sin kvällsfjårtis, blodigt och smetigt blev det men "vad göö dae ? nä ja maå daulit auv de slautar jau"

Hälsade på Kalle igen som ivrigt övertalade sin tunga att rengöra thaibruttans mun, jag blev ganska förvånad en stund, kalle kunde dedär! Vi hade bara känt varandra i 2 veckor!

Jag en hjärtattack men de löste sig med lite absint, doktorer är såjävla överskattade, systembolaget har alla botemedel i flytande form!

Ett jävla ståhej vare, nån jävla kines som dansade som en jävla maskin, efter att jag plockat upp hakan från golvet gick alla ut för att ta bild, Där jag "haffade" min andra 94a! denna var inte riktigt lika full dock! och inte lika smexig heller för den delen men vafan gö dae ?

Vi skulle nu ner till bussarna! 8 bussar, laddade med idioter från världens skithåla! alla lika fulla o underbara!
satte mig längst bak med Kalle och träffade några jävla tattare som rullade kladdkaka i något jävla tunnt papper, konstigt tänkte jag men Kalle verkade överspelt ?

VI kom fram och dom eldade fan upp kladdkakan! jävla idioter tänkte jag o vinglade vidare, självförtroende som man har så ställde jag mig jämte en 96a i kön och kramade henne, aldrig sett bitchen men hon va söt full och kåt så jag drog "något mellan tänderna, lust att se efter"
Slutade med renaste jävla munnen i sväje!
Efter ingången smet jag från kärringen och letade efter klasspolare, hittade 2 st men båda satt och spydde, tog lite bilder som jag fett gärna skulle lagt ut men senare i denna historia tappar jag bort min mobil );

Anyways! dansgolvet var ett faktum! de var fest!
Dansa pausa köttade sonder mina trumhinnor men vä fän jau dä?!?!
Hittade 2 bitches, dansade ett tag och tog ett till foto där de pussade mig på kinden, glad som en nykterist vinglade jag vidare och hittade kalle som efter kladdkakan småfnittrade som nån jävla 09 fråtizZ, Jag sa åt han att skärpa sig fan, en smack på var kind och en spark i rumpan var allt han behövde för att vittra lite bitchparfym!

Vi haffade varsin då vi splittrade dem när de dansade tillsammans, min var faktiskt riktigt fräsh har jag för mig! vi myste på dansgolvet ett tag och sedan drog vi sakta mot toaletterna som var helt jävla trash! Inget lås på dörren och ingen hade kondom, så det blev lite publikt tafs, drog ner hennes överbyyxor och smekte lugnt och fint, standard ya'll know!
Vi hängde där i en kvart 20 minuter någonting, hon frågade hur gammal jag var och svarade 16 Dreamhack winters!
Hon blev paff och gav mig förklarade att hon hade pojkvän och va 18,
Vi fortsatte dock, förföriskt som man är, har ju lirat än och annan succubus runda på HoN!

Stack därifrån och försökte på hennes polare men hon va svår fan! 95a till och med, inget mer än någon kram blev det!

Såg Kalle stå o strula med en 96a och blev till mig, fasssen så fin hon va! jag gick fram o klappa honom på axeln, han vände sig om och skrattade till igen så där jävla mystiskt, jag såg att hans tjejpolare stog och kollade på honom, hans bästa tjejpolare that is....
Full och dum så gick jag dit sa att hon var vacker och gav henne en kram som övergick till kyss...
Jag fick självfallet inga skuldkänslor så bara snubblade vidare till utegården där jag tog en cigg med en tjej från min franskaklass, allt var bra fan!

Sedan kom Kalle ut! och glad som en förskolelärare när det är sova middagsdags sa han att detta va bästa känslan han haft!
Jag log tillbaka och förklarade om hans bästa polare, han blev lite småsne men sen släppte skiten, han gick loss på dansgolvet där han råkade stöta till en thaikwandokines som började puttas o stojja! i stridens hetta hoppade jag in och de va jag och Kalle mot en kines, han fick en vakt över sig så vi antog att vi vann, 3v1 ... standrard...

Träffade en 94a som bjöd oss på bira, mer till mig tänkte jag så svept blev den fan!

Det sista som hände var att Kalle vart utkastad men jag fick en tjej till o dansa med så jag sket i !
Det blev lite strul där också men det är våran hemlighet!

Tack för att ni läste skiten, underbar kväll... nu ska jag knarka ipren tills jag stupar hade jag tänkt.... Chao!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..