Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Våldtagen i dröm, av polare

Postat av rolexz den 9 September 2012, 19:41
38 kommentarer · 1 039 träffar
Hade brutalaste drömmen inatt. Hade varit på fest så var bra dragen när jag kom hem. Slocknade direkt när jag nudda kudden.
Vaknade helt kallsvettig i morse efter att haft äckligaste drömmen någonsin. Jag blev våldtagen av 2 av mina bästa polare. Vi var på gymmet, jag står och kör marklyft. Sen kommer "polarna", hälsar och börjar köra biceps. Efter ett tag så känner jag hur någon tar tag i mina armar. Under knivhot tar jag mig kläderna. När kalsongerna åkt av så låser en av dom mina armar i ett grepp medan den andra börjar köra upp ett finger i min röv. Inte nog med det... efter ett tag så böt de plats och den andra killen tyckte inte det räckte med fingret, så han drog fram kuken och börja pumpa..
Helvete, jag som hatar bögar... kommer inte kunna se "våldtäktsmännen"i ögonen igen... jag är HELT förstörd. Tror på riktigt jag behöver gå till psykolog och prata ut om detta...
Hur ska jag göra för att komma över detta? Hjääälp!!
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..