Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte säga jag älskar dig! hjälp!

Postat av wosch den 8 September 2012, 04:14
60 kommentarer · 4 553 träffar
Hejsan kära FB!

Jag har vart med en brud nu i typ 1 månad och hon vill att jag ska säga att jag älskar henne, altså hon tror ju de men jag sa till henne att jag inte gör de eftersom hon tjatar så förbannat och nu börjar det halka iväg pågrund av de här....

VAD I HELVETE är det för fel på brudar och deras "jag älskar dig??

Varför i helvete måste de höra sånt för att vara tillfredställda? Varför kan de inte bara glädjas åt dagen och tillvaron utan att behöva höra på en massa jävla ord som vilken människa som helst kan häva ur sig hur somhelst. jag fattar inte poängen men ändå är de så jävla viktigt tydligen.

Altså om det verkligen är så viktigt för tjejerna att få höra de där, är de inte bättre då om de får höra de när man verkligen vill själv säga de om de vet om att de är jobbigt? Gillar inte att hon försöker tvinga mig säga nå sånt.

Eller vad säger ni fragbite?? ska man bara säga jag älskar dig hur somhelst för att göra henne glad? altså..kolla jag mår skit när jag inte får snacka med henne, hon gör mig glad, hon är speciell bla bla bla, allting, jag vet att många i min situation skulle ha sagt de för länge sen, men själv så känns de så...vet inte.

Vad fan ska man göra :((((?????
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar