1
dödade en hamster
Postat av STRAAAAAAANDDDD den 6 September 2012, 19:33
29 kommentarer · 301 träffar
Tja min syrra har fått låna hennes kompis dvärghamster som hon tar hand om medan familjen är bortrest (bekanta till oss). Lillasyrran älskar verkligen att sköta om och pyssla med den lille gnagaren. Men idag hände något fruktansvärt efter att jag hade käkat middag själv (dom andra är på fotbollsmatch). Jag hade tråkigt och tog ut hamstern ur sin bur och tänkte göra den lite skraj, så jag lät vår hund jaga den runt huset.
Jag hade glömt att det är en jakthund så den fångade hamstern ganska snabbt och bröt nacken av den. Fick fan panik och slängde ut gnagaren ur fönstret i några buskar. Nu har dom kommit hem och söker efter den. Jag sa att jag nyss kom hem och inte har ngn aning om vart den är. Men snart kommer dom inse att ngt inte stämmer... skylla allt på hunden?
Jag hade glömt att det är en jakthund så den fångade hamstern ganska snabbt och bröt nacken av den. Fick fan panik och slängde ut gnagaren ur fönstret i några buskar. Nu har dom kommit hem och söker efter den. Jag sa att jag nyss kom hem och inte har ngn aning om vart den är. Men snart kommer dom inse att ngt inte stämmer... skylla allt på hunden?